Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Cartridge er even uithalen en opnieuw erin doen. Misschien zijn de contactpunten vuil.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
gewoon inkt op, met reinigen blaast ie restjes troep eruit.
probeer eens nieuwe cartridge of bijvullen van huidige
probeer eens nieuwe cartridge of bijvullen van huidige
Ik heb de patronen er inderdaad een keer eruitgehaald.
geen effect.
Het patroon is niet leeg.
Met patroon reinigen krijg ik keurige strepen.
geen effect.
Het patroon is niet leeg.
Met patroon reinigen krijg ik keurige strepen.
maybe DENKT et patroon dat ie leeg is, zit een ic op (vaak) die gereset moet worden...
heb je m nagevuld ofzow?
heb je m nagevuld ofzow?
ik heb hetzelfde probleem met een 615c;
-kleurencartridge heb ik zelf gerefilled (d8 dat ik een nieuwe cartridge kocht vorig jaar op de HCC, bleek dus een refil-set te zijn :0)
-zwart heb ik een refilled-cartridge van gekocht
maar hij print nu dus helemaal nix meer
je hoort m wel gewoon printen enzo, maar er de pagina komt er gewoon weer leeg uit.
-kleurencartridge heb ik zelf gerefilled (d8 dat ik een nieuwe cartridge kocht vorig jaar op de HCC, bleek dus een refil-set te zijn :0)
-zwart heb ik een refilled-cartridge van gekocht
maar hij print nu dus helemaal nix meer
je hoort m wel gewoon printen enzo, maar er de pagina komt er gewoon weer leeg uit.
Dit is inderdaad ook zo'n refill.
Van wecare.
Kun je die ic (die zegt dat hij leeg is) foppen ?
Van wecare.
Kun je die ic (die zegt dat hij leeg is) foppen ?
kick!
heeft niemand een antwoord? hoe zit t met die IC?
heeft niemand een antwoord? hoe zit t met die IC?
Verwijderd
het ic in de cart is alleen een ID, het is de printer die moet worden gefopt, maar als het cartridgeledje niet gaat knipperen dan denkt de printer gewoon dat er een goed/vol patroon in zit, als er ook nog tijdens het reinigen zwart uit komt( je weet zeker dat dat geen composiet(samengesteld)zwart is he?) dan is er niets mis met zowel printer als cart en dan hebben we dus een heel vreemde fout waarbij de cart alleen voor de schoonmaak test wordt aangestuurd
Pagina: 1