Websites automatisch doorzoeken op bepaalde woorden

Pagina: 1
Acties:
  • 515 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:36
Ik ben op zoek naar een programma die in de taskbar automatisch een of meer specifieke websites onderzoek op het voorkomen van bepaalde woorden.

Ik wil het programma gaan gebruiken om de website www.tvgids.nl te laten doorzoeken, om ervoor te zorgen dat ik automatisch een melding krijg als er een tv-programma waarvan in de titel of beschrijving een specifiek woord voorkomt. (James Bond bijvoorbeeld als ik op de hoogte willen blijven als er weer een Bond-film op tv komt)

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-12 11:48
ga naar www.google.com, en voer de woorden in

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11 01:42
Hij bedoeld natuurlijk een programma dat dit geautomatiseerd kan uitvoeren....

Bekijk deze programmas eens: http://goldray.com/searches.htm#standalone

• Aziona
Het probleem is dat ik alleen maar programma's (NewsWatch, Whatsnew) kan vinden die EEN pagina onderzoeken terwijl ik gewoon wil dat de hele site wordt onderzocht.
Gewoon een klein programmaatje in de systray.

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

Verwijderd

Mischien beter voor software algemeen :? Ik weet niet of er daar een programmatje voor is. Als het er niet is, is er mischien wel zoiets als de got tracker op een active desktop, dan kun je op je desktop zien wat er allemaal op tv komt. Meer info over de active desktop hier

• Aziona
Ik wil niet weten wat er allemaal op TV komt. Dan moet ik iedere keer weer alle 10 nederlandstalige zenders af om te kijken of er iets komt wat ik altijd al graag heb willen zien.

Ik wil gewoon een seintje krijgen als er een programma op een van de zenders gepland staat waar ik in geinteresseerd zou kunnen zijn. Jammer dat TVgids.nl zoiets niet zelf even regelt. Net als dat je bij Tweakers een email krijgt als er een nieuwe driver uit is gekomen.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

http://www.tvgids.nl/zoek...re=&interval=0&timeslot=0
code:
1
http://www.tvgids.nl/zoekprogramma.php?trefwoord=<hier zoek ik naar>&station=0&genre=&interval=0&timeslot=0

[ Voor 40% gewijzigd door Fish op 09-12-2002 21:50 ]

Iperf

• Aziona
Die zoekpagina had ik al gevonden maar dan moet ik nog steeds elke dag die zoektermen invullen. Bovendien kan deze zoekfunctie alleen op "vandaag" zoeken. Wil je dus voor meerdere dagen zoeken, dan zul je dat meerdere malen moeten doen.

Pagina: 1