Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de opdracht gekregen om een Digitale Camcorder uit te zoeken met de volgende eisen :

- Compact
- Prijsklasse 700-1000 euro, extra accu, losse oplader en tasje zijn niet zeker niet overbodig
- Mini dv (Lekker compact dus)
- Webcam mogelijkheden (usb streaming word het genoemd)
- Digitale Fotografie is overbodig, we hebben al digi cam in bezit.
- Uitklapbare LCD, liefst niet te klein.
- Instap model, moet op auto standen mooie beelden kunnen verfilmen
- Goed geluid
- Nightshot, niet percee maar erg handig.
- Accu moet redelijk mee lang gaan
- DV in en uit, liever geen 100 euro neerleggen voor een DV-Widget

Reviews op het web zijn erg schaars tot mijn verbazing, op GoT is er ook weinig te vinden.

Computertotaal.nl niks gevonden. Consumenten bond had 1 artikel. Erg kort en daarkwam de Sony DCR TRV18 het beste uit. Verdere google pogingen vielen erg tegen.

Graag bronnen/informatie vermelden bij reacties.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 20:12 . Reden: Weet niet of dit in Gadget talk moet of hier? ]

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:19
misschien hier eens kijken : www.miepkniep.nl ;)
hebben ze goedkoop van alles, maar ik denk dat je met 700-1000 een beetje aan de lage kant zit voor een fatsoenlijk camcorder

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:12

Jaymz

Keep on moving !

AV => GT

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:05

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 20:09:
Computertotaal.nl niks gevonden. Consumenten bond had 1 artikel. Erg kort en daarkwam de Sony DCR TRV18 het beste uit. Verdere google pogingen vielen erg tegen.
TRV25 is nog een stukkie beter maar ook wat duurder. Er is ook een hele compacte JVC die veel kleiner en minstens zo goed als die Sony's is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:00

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hier zijn zoveel antwoorden op. Loop eens een boekwinkel binnen en koop een aantal video magazines. Zoek eens op internet, kijk eens op www.vergelijk.nl. Er is zat te vinden.
Alle huidige topmerken leveren wel zo'n camera. Loop ook eens wat videozaken in, en haal gewoon een stapel folders. Vergelijk alles en je komt er vast wel uit.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Wij hebben thuis een Canon MV3: Super kwaliteit film (alleen DV out jammergenoeg): misschien kun je eens kijken voor de MV4 (zag ik laatst nieuw liggen voor ongeveer die prijs); ook aan jouw eisen ongeveer

Verwijderd

Volgende week komt de Aldi met een Medion Digi mini DV camcorder.
Ik heb geen idee of het wat is. Kan iemand die er wat van weet er even naar kijken?
Kom ajb niet met onzin als "Van de Aldi zal wel niets zijn" etc... daar heeft niemand wat aan.

Verwijderd

ik heb een paar tips:
1. Ik heb een sony dcr-trv22e, goede camera, behalve de geluidskwaliteit (externe micro nodig vanwege veel motorgeluid)
2. veel reviews over dv camcorders--> http://www.kieskeurig.nl
3. Als je echt op je budget zit, kan je ook gaan voor een goede tweedehands Hi8, met wat geluk vind je een toestel dat beter is dan goedkope dv modellen.

Verwijderd

Aiptek Pocket DV II, kado bij een abo van Chello ;-)

• Expecho
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 17:26
Kijk anders een anders de JVC-DVX400 / 700, deze zijn betaalbaar (~800E) en bieden veel waar voor dat geld. de 407 en de 707 hebben ook nog DV-IN.
Pagina: 1