ik heb dus een SpeedTouch 510 bij mijn adsl verbinding gekregen van xs4all. affijn, alles aangesloten en kabels getrokken.
ik stop het cdtje van mxstream er in, en run die SetupST ofzo. alles gaat goed en hij vraagt om mijn gebruikers naam en wachtwoord die ik ingeef en gaat door. nu wordt er echter gerestart maar helaas, geen inet
dus ik kijken, deelt dat ding geen DHCP uit, terwijl ik daar wel om gevraagd heb. dus ik weer met zelfde cdtje willen inloggen op me modem. maar dat kl*te ding pakt mijn wachtwoord nu niet meer
bij het ingeven vroeg hij niet om bevestiging, dus het zou goed kunnen dat die er nu helemaal ingeflasht zit en ik een verkeerde toets heb ingevoerd
hoe moet ik nu verder? de modem uit het stopcontact formatteerd hem nog niet
ik stop het cdtje van mxstream er in, en run die SetupST ofzo. alles gaat goed en hij vraagt om mijn gebruikers naam en wachtwoord die ik ingeef en gaat door. nu wordt er echter gerestart maar helaas, geen inet
dus ik kijken, deelt dat ding geen DHCP uit, terwijl ik daar wel om gevraagd heb. dus ik weer met zelfde cdtje willen inloggen op me modem. maar dat kl*te ding pakt mijn wachtwoord nu niet meer
bij het ingeven vroeg hij niet om bevestiging, dus het zou goed kunnen dat die er nu helemaal ingeflasht zit en ik een verkeerde toets heb ingevoerd
hoe moet ik nu verder? de modem uit het stopcontact formatteerd hem nog niet