[sitecom+w2k] wireless home network kit geeft blauw scherm

Pagina: 1
Acties:

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:27
Ik heb voor testdoeleinden z'n setje van sitecom geleend, drivers gezocht, en daarbij kwam ik het volgende tegen:
Q: I installed my Wireless Home kit in Windows 2000. After re-starting the system I get a blue screen.
A:Service pack 1 was installed on the system. Please remove it from the system and wait untill there is a proper servicepack of windows 2000.
Nou goed, toch maar proberen, en ja hoor, een blauw scherm(geheugendump) met opstarten, dus de drivers weer verwijderd.
Maar wat denken ze wel, ik heb sp3 geinstalleerd, en die ga ik niet deinstalleren omdat ze bij sitecom geen goed compatibele drivers kunnen schrijven!
Ik ben er achter dat het eigenlijk een unex apparaatje is, in een sitecom jasje.
Helaas is http://www.unex.com.tw erg dood bij mij.
Ik ben in de search veel topics over dit probleem tegen gekomen, maar helaas geen oplossingen, ook google bied helaas geen soelaas.
Het is dus een usb-apparaatje.
Ik gebruik w2k server, en ik vraag mij dus af of er echt geen drivers voor dit apparaatje zijn voor onder w2k, want als dat zo is dan gaat de sitecom een mailtje van mij krijgen waarin ik ze haarfijn uitleg dat service packs niet nutteloos zijn, en dat het een oplossing is die de grootste computernoob had kunnen bedenken, service packs deinstalleren, dat is on hetzelfde als wanneer er b.v. geen brievenbus op een deur past omdat het slot in de weg zit, het slot verwijderen voor de brievenbus.

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

Verwijderd

j_iscool schreef op 07 December 2002 @ 19:52:
Ik heb voor testdoeleinden z'n setje van sitecom geleend, drivers gezocht, en daarbij kwam ik het volgende tegen:

[...]

Nou goed, toch maar proberen, en ja hoor, een blauw scherm(geheugendump) met opstarten, dus de drivers weer verwijderd.
Maar wat denken ze wel, ik heb sp3 geinstalleerd, en die ga ik niet deinstalleren omdat ze bij sitecom geen goed compatibele drivers kunnen schrijven!
Ik ben er achter dat het eigenlijk een unex apparaatje is, in een sitecom jasje.
Helaas is http://www.unex.com.tw erg dood bij mij.
Ik ben in de search veel topics over dit probleem tegen gekomen, maar helaas geen oplossingen, ook google bied helaas geen soelaas.
Het is dus een usb-apparaatje.
Ik gebruik w2k server, en ik vraag mij dus af of er echt geen drivers voor dit apparaatje zijn voor onder w2k, want als dat zo is dan gaat de sitecom een mailtje van mij krijgen waarin ik ze haarfijn uitleg dat service packs niet nutteloos zijn, en dat het een oplossing is die de grootste computernoob had kunnen bedenken, service packs deinstalleren, dat is on hetzelfde als wanneer er b.v. geen brievenbus op een deur past omdat het slot in de weg zit, het slot verwijderen voor de brievenbus.
Nou W2k Server heeft mijn Linksys WMP 11 gekilled dus pas maar op wat je doet hij deet het niet en hij vroeg of ik de firmware wou upgraden dus ik dat doen ging vlekkeloos, maar nadat ik zou zien of hij mijn netwerk ook kon vinden liep de pc vast (echt vast), toen gereset complete pc dood, kaartje eruit viola weer levend.

conclusie: W2k Server heeft mijn WMP gekilled :(

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
dat wordt dus gewoon wachten tot unex weer online komt en je daar drivers kan gaan halen

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-08 22:22

AirX

Tweak Guru

bij Unex hebben ze de drivers ook niet volgens mij, heb ik ookal gezocht :S

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
Unex is gewoon gerelabeled, waarschijnlijk werken drivers van een ander fabrikant ook
even opzoeken waar ie compatible mee is dus

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• AirX

AirX

Tweak Guru

For Windows 98SE/ME/2000 ( Windows 2000 service pack is not supported, and Windows XP is not supported too )

Deze driver stond op Unex. Werkt dus niet onder XP.
Heb verder al overal gekeken. Acer had ook zo'n setje, drivers van gedownload, maar die werken ook niet onder XP.
Helaas, nix aan te doen

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:27
AirX schreef op 08 december 2002 @ 18:34:
For Windows 98SE/ME/2000 ( Windows 2000 service pack is not supported, and Windows XP is not supported too )

Deze driver stond op Unex. Werkt dus niet onder XP.
Heb verder al overal gekeken. Acer had ook zo'n setje, drivers van gedownload, maar die werken ook niet onder XP.
Helaas, nix aan te doen
Jah, dan zal ik de sitecom eens gaan mailen dat ik het erg triest vind dat ze niet eens goede drivers kunnen maken.

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

• AirX

AirX

Tweak Guru

j_iscool schreef op 09 december 2002 @ 10:48:
[...]

Jah, dan zal ik de sitecom eens gaan mailen dat ik het erg triest vind dat ze niet eens goede drivers kunnen maken.
Als ze uit medelijden je XP drivers toesturen, mail je me dan ffe?? :)
Pagina: 1