actisys ir 220L

Pagina: 1
Acties:

• RonaldKlijsen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07-2022
Ik heb gezocht met de search maar kom er maar niet uit.

Ik heb sins kort een actisys 220L infrarood adapter aangeschaft. Eentje die niet op de usb maar op de com poort moet worden aangesloten.

Dus ik sluit hem aan op de com 2 en zet in de bios de IRdA op enabled. In de handleiding stond dat wanneer je win 95 gebruikt moet je de drivers instaleren maar als je win 98 had hoefde dat niet.

Ik heb xp en zover ik weet hoef ik geen drivers te installeren. Ik kan ook geen drivers vinden voor xp op de actisys site.

maar ik krijg dat ding maar niet aan de gang. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik had een irda adapter van een vriend van mij geleend en die werkte wel maar dat was op de usb poort.

Kan het soms iets te maken hebben met mijn moederbord (abit be 6)?

Mssl

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
ik heb deze problemen al meer gezien
je hebt geloof ik een speciaal progsel nodig om het aan de gang te krijgen
is al eens voorbij gekomen

damn search :(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Je moet even zorgen dat je de van de windows installatie de IrDa mogelijkheden installeert. Dan wordt ie vast wel herkend. :+
(heb t zelf gedaan voor een IrDa ir-oogje, werkt ook perfect!)

• RonaldKlijsen
Verwijderd schreef op 08 december 2002 @ 18:26:
Je moet even zorgen dat je de van de windows installatie de IrDa mogelijkheden installeert. Dan wordt ie vast wel herkend. :+
(heb t zelf gedaan voor een IrDa ir-oogje, werkt ook perfect!)
Ik kan nix vinden over IrDa?? Of wordt het anders genoemd bij windows?

• RonaldKlijsen
Nu heb ik via nieuwe hardware de infrarood willen installeren maar ik krijg de melding:

"er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat. Toegang geweigerd" :?

Als ik daarna ga kijken bij apparaat beheer zie ik er niks bij staan van infraarood apparaten. Had eigenlijk verwacht dat er dat wel zou staan alleen dan met een geel uitroepteken. --> not

Ik d8 toen van misschien is het wel ingebruik ofzo laat ik eens in veilige modus proberen maar daar ook dezelfde foutmelding.

Waar zou dit aan kunnen liggen? :?