Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Accucapaciteit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe laptop met een accu als ik een Divx afspeel is de accu na 1 uur en een kwartier leeg. Welke accu gaat het langst mee? 8)

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:45
Die wie t meeste Ah kan leveren lijkt mij.. :)
Maar dat weet ik ook niet zeker.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Details over het soort laptop zijn ook wel handig, anders kan echt niemand je vertellen wat je erin moet proppen :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

En aangezien hij nieuw is kan je denk ik beter gewoon terug naar de shop gaan en aan hen vragen welke je het beste kan hebben!

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Je hebt of een kleine laptop met en kleine acuu, of een normale laptop met een slechte accu, een standaard acuu hoort2,5 uur mee te gaan. En vaak is er alleen een standaard acuu. Vertel ff wat meer over je laptop dan kunnen we dr achter komen.

Verwijderd

een divx'je afspelen vreet stroom.. dus een accu die bij normaal internetten, word enzo 3 uur meegaat gaat dan inderdaad maar 1 tot 1,5 uur mee.. vaak kun je nog wel een 2de accu bijplaatsen in je laptop, maar daar moet je even oor in de handleiding kijken of terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt.

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 19:43:
een divx'je afspelen vreet stroom.. dus een accu die bij normaal internetten, word enzo 3 uur meegaat gaat dan inderdaad maar 1 tot 1,5 uur mee.. vaak kun je nog wel een 2de accu bijplaatsen in je laptop, maar daar moet je even oor in de handleiding kijken of terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt.
Hmmm ik weet niet over welke laptops jij praat, maar bij mij op mn werk waar ik ze repareet daaren ze allemaal zon 2,5 uur ook met dvd spelen, of divx. Zelfs met mp3 over het nertwerk draaien.

Heb het hier dan ook wel over de A merken

Verwijderd

fleppuhstein schreef op 07 December 2002 @ 20:06:
[...]

Hmmm ik weet niet over welke laptops jij praat, maar bij mij op mn werk waar ik ze repareet daaren ze allemaal zon 2,5 uur ook met dvd spelen, of divx. Zelfs met mp3 over het nertwerk draaien.

Heb het hier dan ook wel over de A merken
mijn toshiba (ook a-merk) doet normaal zo'n 3-4 uur met de accu, maar met divx kijken gaat de accu toch echt wel stukken sneller leeg. Die 1 tot 1,5 uur was een beetje een gokje, want zo vaak kijk ik niet divx op mn laptop, maar langer dan 2 uur doet ie het echt niet. Het ligt natuurlijk ook aan de configuratie van de laptop, maar als de topicstarter een of andere stroomvretende athlon XP heeft kan ik me best wel voorstellen dan zn accu snel leeg is bij een divx'je kijken of een spel spelen. Hij zou hem eigenlijk ook even moeten testen hoelang de accu meegaat onder normale omstandigheden (wel volledig opgeladen natuurlijk ;)). Dat zou toch minstens 3 uur moeten zijn. Is dat niet het geval dan is er waarschijnlijk iets niet helemaal goed aan die laptop/accu.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 10:19
bij pcmark (madonion) zit een progsel om dat te testen... lijkt me eerlijker dan dat iedereen gaat roepen 'die van mij doet er x uur mee!!'.

verschilt namelijk ook denk wel een beetje kwa divx, of je proc veel of weinig moet uitrekenen..
Pagina: 1