Toon posts:

Club3d Radeon 9700 pro [hulp nodig]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Club3d radeon 9700 pro gekocht, het inzetten van de radeon ging prima maar eenmaal in windows xp kreeg ik allemaal verticale lijnen en andere blurs in me scherm. Daarna heb ik het met windows 98 geprobeert maar had het zelfde probleem.

Heeft iemand het zelfde probleem of weet een oplossing voor dit?

alvast bedankt

Verwijderd

Kapotte pinnetjes van je aansluiting, baantjes op je radeon kapot, geheugenchippie mol.
Laat hem testen bij de RMA..heb ik ook gedaan..

suc6 en laat je niet in de maling nemen

Verwijderd

en vergeet niet dat de Radeon veel meer amperes nodig heeft. Dus check je voeding en kijk op de sticker hoeveel Ampere er op de 3.3 V lijn staat cq mag staan. Zorg ervoor dat het maximum in ieder geval 20 Amp. is

Verwijderd

heeft die radeon niet zo'n aparte voedingaansluiting? Zo ja; houd daar ff rekening mee. Zo nee: probeer wat in de bios te fiedelen. Ruk wat aan die kaart; reset een paar keer en doe desnoods zo'n domme scandisk. Doet ie het nog niet; ff de contactpunten reinigen met alcohol (the usual). If all this fails: naar de winkel ermee/ hij is kapot.

Verwijderd

Volgens mij zijn er een paar versies van de 9700 die zo'n aansluiting hebben..of je verward de boel met de geforce fx ;)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kaart lijkt heel erg brak. Heb je misschien een AGP 8x moederbord? Daar zijn nogal wat problemen mee met oudere revisies van de R9700. Probeer in dat geval je kaart even in een ander moederbord :)

En afaik hebben alle R9700 pro's een extra powerconnector.

[ Voor 14% gewijzigd door Pollewob op 07-12-2002 18:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
uhh wat is de rma??

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
post de rest van je system specs eens

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
Return Material Authorisation

een aanvraag om materiaal terug te mogen sturen ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
okz de rest van me specs:
athlon 1700+
ecs k7s5a moederbord
256 sdram

maar ik heb de radeon 9700 pro ook geprobeert op een:
pentium 3 450 mhz, daar was het probleem eerst even weg maar toen ik de kast verschoof kwamen de balken direct weer in beeld

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als de kaart op een ander systeem dezelfde beeldfouten geeft is het helemaal duidelijk dat de kaart brak is, dat hij het eerst heel even goed deed is dan niet echt van belang :)

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Duidelijk een teken van een brakke kaart, er zullen wel wat aansluitingen half werken....

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Verwijderd

Topicstarter
ok thnx dan stuur ik em terug naar exile :)
Pagina: 1