Opstart probleempje Radeon 9700 Pro

Pagina: 1
Acties:

• Crazybyte
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 10:49
Ik heb van de week een nieuwe pc gekocht, met daarin een Radeon 9700 Pro van Hercules.

Telkens als ik opstart, moet ik meerdere keren booten, want anders maakt de kaart geen contact met de monitor. Hij is aangesloten op de voeding, verder zitten er op die zelfde kabel, nog een hd en een casefan. Iets wat toch wel moet kunnen lijkt me...

Ik hoop dat jullie hier raad me weten, want het is nogal iritant.

(Mobo is van DFI type: AD77 Infinity)

Verwijderd

En als je nou de casefans van die kabel afhaalt?

• Crazybyte
geen verschil, want eerst zat die plaat er nog niet op, dus die casefan niet aangesloten en toen deed ie dat ook al...

Verwijderd

Also kown as the cold boot problem : ik had het ook gewoon de kaart omruilen. Bij Computer-Land Haarlem wisten ze ervan en kreeg gewoon een nieuwe mee. :)

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 15:44
Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 18:10:
Also kown as the cold boot problem : ik had het ook gewoon de kaart omruilen. Bij Computer-Land Haarlem wisten ze ervan en kreeg gewoon een nieuwe mee. :)
bij welke ati's komt dat allemaal voor ? ik wil een 9500pro :) ipv me leatek GF 4 die tekoop is :)

• Crazybyte
Oh naja ik heb ff wat drives geupdate, mocht het niet werken, ok dan ruilen we hem om! Alvast bedankt voor de mededeling!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-08 18:25

Bjk

Crazybyte ik heb precies hetzelfde gehad, nadat ik hem geruild had deed hij het perfect en boote hij meteen.

Bekijk me topic: Ati radeon 9700 pro geeft geen signaal

[ Voor 26% gewijzigd door Bjk op 07-12-2002 19:26 ]

• Crazybyte
Kep je topic gelezen Bjk, volgens mij heb ik dus ook zo'n COLD BOOT - kaartje.

Momenteel heb ik ff wat aansluitingen veranderd en instellingen ook.

Kep me BIOS geupdate, mijn drivers van de videokaart geupdate, verder heb ik in de BIOS een instelling veranderd over Insit View ofzo, van PCI Slot naar AGP.

En dan wat ik nog ff in de pc heb veranderd is dat, eerst hing mijn AGP kaart samen met HD-2 + fan aan één voedingskabel, heb het nu zo geschakeld, dat mijn AGP een kabel apart heeft en de HD -2+ Fan nu zijn aangesloten bij de andere HD-1.

Ik test nog 3 dagen, geen verandering gaat ie terug!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-08 18:25

Bjk

Ik heb ook vanalles gedaan, maar dat bleek niet te werken. Ik zou zo snel mogelijk een andere halen.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
er is een nieuwe bios update :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Crazybyte
ja ook voor de Hercules?

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:35
JEp ik wil em wel ff opzoekken. ER is een 8.004 voor de herc kaart. En er zou ook een 8.005 zijn voor de retail kaartjes. Check het bios topic van mij daar plant ik em wel neer.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Pagina: 1