Toon posts:

[Baldurs Gate II] rare item vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in een crypt een Golden Cascet (borstkast) gevonden en een set armen/benen. Ik heb het hoofd nog niet gevonden, waar vind ik het hoofd en wat kan ik hier mee? Zijn dit quest items?
In deze crypt moest ik vechten tegen een Lich die constant death spel cast en timewarp dingetje, (dat je weet welke crypt ik bedoel)

hoop dat iemand dit weet.... :?

Verwijderd

ik moet ff nadenken hoor, tijdje geleden dat ik dit gespeeld heb...

wat geeft de info over die items? wat doen ze voor speciaals?

Verwijderd

Ja zijn Quest items :)

Weet je nog waar je deze gevonden heb?
In de Docks District en in het Bridge District zitten Liches. Ik meen dat de laatste in de Graveyard was te vinden.

Verwijderd

welke quest is dit dan heb ik nog nooit gedaan volgens mij?!

Verwijderd

Topicstarter
oohw ff denken ik heb er een gevonden in de Graveyard als ik mij niet vergis en een in de bridge, dus moet ik de andere waarschijnlijk bij de Dock's halen... Er staat geen specefieke info over de items alleen dat het rare gouden items zijn. Niks over een doel dat ze hebben, daarom vond ik dat ook zo vaag... Ik kijk zo wel ff in de docks en die liches die ze bewaken (is er 1 trouwens) zijn vet moelijk te verslaan :( geen id wat dit beeld gaat doen.

Ik heb trouwens nog ff een vraagje, ik heb in het Temple District in de sewers 2 geheime gangen gevonden, links en rechts boven. De rechter zaten een hele zooi liches en kreeg ik een scrollm enig id bij welke quest dit hoort? linker heb ik al opgelost.

RPG roeleert als een beer!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:03

Predator

Suffers from split brain

Das voor de quest voor die demi-lich (ben z'n naam kwijt)
Dat is zowat de sterkste vijand in het game ;)

Die demi lich is een stuk sterker dan die gewone lich'n

Nog niet aan beginnen als je geen heel hoge level hebt (en het +5 Carsomyr zwaard)
Ik heb trouwens nog ff een vraagje, ik heb in het Temple District in de sewers 2 geheime gangen gevonden, links en rechts boven. De rechter zaten een hele zooi liches en kreeg ik een scrollm enig id bij welke quest dit hoort? linker heb ik al opgelost.
Is dat de quest niet ivm die bard ?

[ Voor 53% gewijzigd door Predator op 07-12-2002 21:17 ]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• General_Failure
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-02 14:31

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

In de rechter is volgens mij de Hammer of Thunderbolts te vinden. Goed bewaren! Daar kan je later Crom Faeyr mee maken, het beste wapen van het spel.
Links is inderdaad de bard, die hoort bij een quest uit het bridge district (krijg je alleen als Aerie in je party is).

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

Verwijderd

ik krijg nu ik deze namen hoor spontaan weer zin om te spelen :9

valt me btw op dat bij de moderators veel rpgen..

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:36
That's a part of the job :+

Krijg idd ook weer zin om te spelen, heb al veel te lang geen RPG gespeeld. Vervelend alleen dat m'n cd's ergens in een doos liggen :{ :+

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje redelijk off topic maja, Icewind Dale II is die ongeveer zo als BGII of minder leuk ? Die xtra opties die je bij BGII ToB krijgt lijkt me wel leuk. Een beetje Diablo stijl skils krijgen. Is zo ietsook in Icewind Dale II verwerkt?

(die rare indiaan druid/shapeshifter is vet relexed)

Verwijderd

BioDome: IWD2 is anders leuk. Tis meer hakken dan nadenken en dat kan ook wel eens leuk zijn, Maar mocht je nog nooit Torment hebben gespeeld die is vvvvvvveeeeeeeeel beter ;)

Verwijderd

Predator schreef op 07 december 2002 @ 21:15:
Das voor de quest voor die demi-lich (ben z'n naam kwijt)
"Kangaxx de ik-cast-geen-imprisonment-maar-gebruik-het-als-een-ability demilich" heette die volgensmij })
Alhoewel ik over die achternaam niet helemaal zeker ben is het iig wel waar _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2002 11:43 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 December 2002 @ 11:43:
[...]

"Kangaxx de ik-cast-geen-imprisonment-maar-gebruik-het-als-een-ability demilich" heette die volgensmij })
Alhoewel ik over die achternaam niet helemaal zeker ben is het iig wel waar _/-\o_
Ring of Gaxx toch?

Verwijderd

Ja z'n ringetje krijg je als je hem verslaat.... of wees snel en pickpocket er een voor de combat begint en krijg er later nog een :P
Maar z'n naam is Kangaxx

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-02 14:53
Verwijderd schreef op 08 december 2002 @ 11:43:
[...]

Arggg, dat gastje heeft mij en mijn broertje gewoon zo geirriteerd met z'n stomme imprisonment :P

Alhoewel het wel superstrak is om tijdens een LAN op deze manier even van lastige spelers af te komen })

* Delta2 zegt: Als je je nu rustig weet te houden denk ik er misschien wel es over na om freedom te casten"

[ Voor 27% gewijzigd door Delta2 op 09-12-2002 20:28 ]

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Pfff kangaxx was een eitje zeg, sim-pel. Geen enkele moeite mee gehad. Ik had zijn gouden lichaampje opgezocht en toen met een dual classed kensai/mage lvl 8/8 verslagen :)

TMAXTINT

Verwijderd

marruk: ja maar niet iedereen heeft die bij zich :+

Ik heb hem verslagen met 6 MAGES :+
Kostte me een uur of 3 aan 1 stuk rondlopen om zijn tombe heen en maar casten :D
Skeletons om hem bezig te houden en steeds maar aanvallen vanaf afstand.

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 09:09:
marruk: ja maar niet iedereen heeft die bij zich :+

Ik heb hem verslagen met 6 MAGES :+
Kostte me een uur of 3 aan 1 stuk rondlopen om zijn tombe heen en maar casten :D
Skeletons om hem bezig te houden en steeds maar aanvallen vanaf afstand.
Hmm, ik verzweeg eigenlijk dat hij in gezelschap was van een lvl 24 fighter en een sorceror lvl 21 :+

TMAXTINT

Verwijderd

Marruk schreef op 11 december 2002 @ 12:15:
[...]

Hmm, ik verzweeg eigenlijk dat hij in gezelschap was van een lvl 24 fighter en een sorceror lvl 21 :+

Die sorceror doet het hem :+
Skeletons en Bears casten en Kangaxx bezig houden :D
En dan gewoon blijven casten.
Pagina: 1