Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Enermax V770 kast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik had dus die mooie kast besteld die in de aanbieding was bij xxlcases. Nou is de kast heel erg mooi. Ik heb er alleen een paar problemen mee.

Ik heb de fan aan de zijkant omgekeerd van naar buiten blazend naar naar binnen blazend.
De fan aan de zijkant is niet een van de stilste.
De gaten van de frontjes (voor de schroefjes) zitten op een vreemde plaats waardoor het moeilijk is je dvd-speler te stealthen.
Bij mij is het lampje aan de voorkant rechtsboven minder fel als de andere 3 lijkt het.

En ik heb ook een probleem met me CCFL. Ik heb een nieuwe 400 watt voeding gekocht voor in de kast alleen nu doet me CCFL maf.

Als ik em op de normale modus heb staan (dus niet de geluid modus) dan is ie soms feller en dan weer minder fel. Soms knippert ie ook ff dat ie minder fel wordt en daarna weer fel. Meestal heb ik er geen last van, maar soms is het wel irritant.

Iemand suggesties? Ik heb geen zin om vanwege zoiets die hele kast terug te sturen.

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 00:58

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Heb het zelf ook wel eens, maar volgens mij komt dat door de dipjes in je voedingslijnen.
:(
Je hebt het zeker vooral tijden HD-activiteit?

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Verwijderd

Topicstarter
Jep, en als me hdd op standby gaat dan issie wel feller jah.

Ligt het aan de voeding?

Als ik trouwens gewoon naar me 12 volt kijk in windows dan schommelt het amper (en ook maar een klein verschil). Maar misschien dat de ccfl gevoeliger is als de sensor.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 16:38 ]

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Ja, bij mij wel denk ik,. maar zeker weten doe ik het niet.
Heb een neiuwe voeding gekocht op HCC, Q-tech 550 Watt :*) En wil ik er strax (na het eten) in slingeren, en dan ff kijken wat de resultaten dan zijn.

Ik heb nu btw een no-name 300 Watt voeding van Mycom
Ik zal het strax wel ff zeggen hoe het is gegaan.

Edit: Heb je je CCFL-voedingsmolex van af je molex bij je HD gezet?
Zo ja, probeer eens een andere molex, wil ook wel eens helpen, omdat volgens mij je HD aardig wat wegslurpt.

[ Voor 23% gewijzigd door Thunderman_303 op 07-12-2002 16:41 ]

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Update:

Andere voeding erin gezet, en geen last meer, tenminste, het kniperen is nu zo goed als weg, heel af en toe bij zware HD-activiteit zie je em iets dimmen.

Op mijn systeem zitten 3 CCFL's, 1x 60 Gig Maxtor 7200 rpm, 40 x brander en DVD, TT Volcano 7+ op low en 2 extra casefans @ 12V, misschien dat ik zometeen nog mijn NEON-string plaats, maar weet het nog niet helemaal zeker. :|

Edit: typo

[ Voor 3% gewijzigd door Thunderman_303 op 07-12-2002 19:20 ]

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Thunderman_303 schreef op 07 December 2002 @ 19:20:
Update:

Andere voeding erin gezet, en geen last meer, tenminste, het kniperen is nu zo goed als weg, heel af en toe bij zware HD-activiteit zie je em iets dimmen.

Op mijn systeem zitten 3 CCFL's, 1x 60 Gig Maxtor 7200 rpm, 40 x brander en DVD, TT Volcano 7+ op low en 2 extra casefans @ 12V, misschien dat ik zometeen nog mijn NEON-string plaats, maar weet het nog niet helemaal zeker. :|

Edit: typo
Neon string werkt toch op twee baterijen ? Of niet ?

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Nope, is er gewoon eentje met een molex en een invertor eraan zoals hieronder (dit is hem namelijk) >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Neon-string.JPG

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Das een mooi ding waar heb je die gehaald ? is ie er ook in meer kleuren ?

• Thunderman_303

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

fleppuhstein schreef op 07 December 2002 @ 19:31:
Das een mooi ding waar heb je die gehaald ? is ie er ook in meer kleuren ?
Gewoon bij www.xxlcases.nl

En ja, je hebt ze ook in andere kleuren

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik had em eerst op de molex zitten die ook voor de lampies aan de voorkant gebruikt worden en de casefan aan de zijkant. Toen knipperde ie dus, dus ik denk, das nie goed. Dus heb ik em toen aan een molex gedaan die over was, waar dus niets aan zat.

Het knipperen valt nu op zich wel mee, nog maar soms nu.

Ik ben in ieder geval wel tevrede met de kast, vooral dat effect aan de voorkant is sweeet.
En het plexi is blauw getint en dat ziet er dus echt lekker uit.
Pagina: 1