Toon posts:

webcam ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK heb reeds in de search gezocht, waar ik alleen mensen hoor klagen over de cheape logitech (express) en blij zie zijn met de PRO van Philips. Deze vind ik echter wat te duur, dus ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met een van onderstaande webcams.
(op de rest van het internet heb ik ook al naar reviews gezocht maar dat schiet niet op)

Creative Webcam Pro USB,
Logitech Quickcam Messenger en
Philips Webcam ToUcam Fun

Verwijderd

Ik denk toch dat er niks anders opzit als reviews lezen, daar kan je ook ervaringen vinden van mensen e.d.
Wij kunnen niet naar jou eisen kijken dus wat dat betreft moet je zelf je keus maken op basis van de bevindingen (=reviews) van anderen op het internet...
Succes! :)

Verwijderd

Topicstarter
ik vind die reviews moeilijk te vinden.
en ik vind het wel handig hier te zien dat b.v. de pro niet goed met vianogwatchips werkt.

ik wil alleen weten of de kwaliteit v/d beelden een beetje goed is en hij niet na 3mnd al kapot is

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:00

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

De logitechs zijn echt bagger kwa beeldkwaliteit, ze hebben heel erg veel licht nodig. Als het even iets donkerder is ontstaat er al ongelofelijk veel ruis.

Creative heeft naar mijn ervaring heel erg slechte software... blegh :r die troep loopt de heel tijd vast en zit ongelofelijk onlogisch in elkaar.

Philips lijkt me toch de beste... maar als je die te duur vind kun je ook eens kijken naar een Trust, ze zijn goedkoop en hun webcams zijn zo slecht nog niet...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

ik heb hier de philips toucam xs pcvc 720k
op de hcc dagen gekocht voor 25€
is een prima webcam, alleen moet je zodra het een beetje donker wordt een extra lamp gebruiken. zat een el cheapo microfoontje bij die best wel voldoet.

edit: zat een cd bij met heel veel goede software

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 17:08 ]

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27

BaRF

bijna kerst

heb je niet een gewone videocamera? dan kun je beter een capture kaartje kopen, dan heb je in elk geval goed beeld :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Ik heb een logitech quickcam web, volgens mij vrijwel hetzelfde als de expresse alleen met ingebouwde microfoon. Het is wel zo dat als het een beetje donkerder wordt dat er wel ruis aanwezig is, maar als je een extra lichtje aandoet scheelt het al enorm vind ik.

Ik gebruik hem alleen als webcam via msn of soms op internet, maar daar vind ik hem geschikt voor. Echt hele hoge kwaliteit is het niet, maar verder is het een degelijke aankoop geweest :P
Pagina: 1