Ik heb vorige week mijn Doe het zelf pakket voor ADSL ontvangen. Omdat ik ISDN heb, heb ik dus de ISDN variant gekregen, met een Alcatel Speedtouch 510. Ik heb alles aangesloten zoals in de handleiding staat, en alles werkt, behalve de NT1. Deze krijgt geen lijn. Alles gaat vanuit de splitter. Ik heb al meerdere NT1 kastjes geprobeerd (kon er toevallig aan komen) maar krijg bij geen enkele een lijn. Sluit ik de draadjes rechtstreeks aan op het ISRA punt, dan werken de NT1 kastjes wel goed. Ik zit dit topic nu ook te schrijven met het modem in de splitter.
Ik heb de KPN helpdesk al gebeld en zij zeiden dat de splitter kapot was, nou dat lijkt mij niet, want het modem doet het er wel op. Zal wel een standaard antwoord zijn ofzo? Wie kan mij helpen? Als er eventueel meer informatie nodig is, vraag erom, en ik zal het geven.
Ik heb de KPN helpdesk al gebeld en zij zeiden dat de splitter kapot was, nou dat lijkt mij niet, want het modem doet het er wel op. Zal wel een standaard antwoord zijn ofzo? Wie kan mij helpen? Als er eventueel meer informatie nodig is, vraag erom, en ik zal het geven.