Xircom creditcard ethernet+56kmodem werkt niet onder win2k

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-08 11:46

AirX

Tweak Guru

Topicstarter
Eerst had ik de PCMIA kaart onder win98, werkte goed. Nu heb ik win2k op mun laptoppie gezet, maar de netwerkaart werkt niet meer goed :(. Hij detecteerd hem wel, maar hij gaat na een paar seconden uit, dan weer aan, dan weer uit :S. Hij blijft wel staan in het lijstje van apparaten.
Ik heb de nieuwste drivers al op de pc maar dat help nix.
De adpater geeft, als ie weer aan is, wel aan dat er een link is. De adapter pakt verder niet een IP adres van de DHCP server van mij. Met een static IP werkt ie ook niet, op half duplex ook niet.

Wat kan dit zijn?

• SLeddert
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-05 14:09

SLeddert

SLeddert

Zit je kaartje er wel goed in ?

Karsten

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hm, aan-uit? Daar heb ik slechte ervaringen mee, bij mij had ik last van een kapot kabeltje (PCMCIA 10/100MBIT kaartje, met daaraan een kabeltje met een RJ-45 ingang).

Hm, gaat het kaartje ook in 1 stuk door aan-en-uit als die net 'gestart' is? (Tijdens het opstarten van Win2k gaan je PCMCIA devices meestal pas 'aan').

Misschien staan er op driverguide.com andere drivers voor je te wachten die wel werken met Win2k, heb je daar al gekeken? Heb je ook al geprobeert het kaartje in het andere PCMCIA slot te doen, dan wordt hij opnieuw herkent door Win2k dacht ik, dan kan je hem direct installeren met de laatste drivers van driverguide.

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gaat ie aan uit of zegt ie 'de kabel is er niet (wel) in'? Ik denk ook dat het de kabel is.

offtopic:
Kleine wereld, he!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-08 11:46

AirX

Tweak Guru

Topicstarter
Skaah schreef op 07 December 2002 @ 18:39:
Gaat ie aan uit of zegt ie 'de kabel is er niet (wel) in'? Ik denk ook dat het de kabel is.

offtopic:
Kleine wereld, he!
Ik heb alle sloten geprobeerd, helpt niet, het is ook niet de kabel. Ik heb al 2 kabels geprobeerd. Allebeide zelfde probleem. De ledjes op de switch gaan trouwens ook aan/uit. Dat aan/uit gebeurd met intervallen van zo'n 5 seconden.
Win2k geeft aan dat ie verbinding heeft, maar hij ontvangt/verzend 0 packages

Offtopic: De wereld is idd klein :P

[ Voor 16% gewijzigd door AirX op 07-12-2002 20:08 ]

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.