Toon posts:

DELL Optiplex AGP kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allen,

Weet toevallig iemand welk model AGP kaart er in de kleine Optiplex kast past van DELL?

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ja, aangezien Dell zelf geloof ik de Radeon VE LP (Low Profile) en 7500 LP aanbiedt moet je iets dergelijks zoeken: aan te bevelen is de Radeon 9000 Low Profile. Je had hier wel eerst even naar moeten zoeken, want deze vraag is kortgeleden al eens langsgekomen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik moet wel een High performance kaartje hebben. Moet wel degelijk Quake 3 mee gespeeld kunnen worden o.a.
Kan de vraag echter ook niet vinden in GOT... search? ja gebruikt zelfs via google. 8)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 14:42 ]

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Tja, dat was meer een algemene vraag in de trant van "moet ik nu de helft van de kaart afzagen of gewoon altijd de kast laten openstaan?"

Ik heb nu ook even zitten zoeken, valt inderdaad HELEMAAL niet mee om iets te vinden. Ik neem aan overigens dat je de Optiplex SFF (Small Form Factor) bedoelt (hebben wij op de zaak ook) en niet die nóg kleinere die je achter je TFT kan klikken in een voetje?

Voor Quake3 is een Radeon 9000 natuurlijk voldoende, hoger gaat volgens mij zowiezo niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Gianni Rombios op 07-12-2002 14:52 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Zoeken naar low-profile kaartjes dus, en die zijn er van de allersnelste videokaarten niet. Dus maximale performance zal je niet halen.

[ Voor 64% gewijzigd door Pollewob op 07-12-2002 14:55 ]

Dit topic is gesloten.