Toon posts:

t68 ipv 6510

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mezelf ook wel een T68i aanschaffen, voorlopig deze maand actie bij proximus voor €339, zou ik hiervoor men nokia 6510 inruilen? Of beter nog wachten op andere gsm's, let wel ik heb geen zin om meer dan 339€ te geven voor een gsm. Dit is echt een superkans lijkt me, of niet? hier een link naar de promotie van proximus
Ik ben gaan kijken op de site van sonyericsson maar ik geraak er nog niet uit, de T300 heeft bijvoorbeeld meer extraatjes ivm "fun", de t68 meer ivm "business", nu zelf ben ik 16 en ik heb echt niets aan dat soort functies maar aan de andere kant zou ik toch graag een klein foontje willen zoals men 6510 nu. Heeft er iemand ervaringen met één of meerdere van de 3 telefoons, en wat zijn je bevindingen ervan? Ik kom er niet uit. :?
enkele pics:
T68i
Afbeeldingslocatie: http://customer.proximus.be/img3l/T68.jpg
T300
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/be/images/CWS31AFW_8081_1022_0_928.jpg
en natuurlijk men oud foontje:
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.be/6510/nl/pics/ninja_left_margin_phone.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 15:10 ]

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarom wil je een andere telefoon überhaupt ? :P

Verwijderd

gaat om de i-mode denk ik

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

welke?! :? geen van die 3 phones ondersteunt i-mode hoor.

[ Voor 20% gewijzigd door Fietsbel op 07-12-2002 14:40 ]

39

Verwijderd

Topicstarter
Duncan schreef op 07 December 2002 @ 14:32:
Waarom wil je een andere telefoon überhaupt ? :P
door die superaanbieding vooral de t68 nu €339 en de t300 €229, en ik wil van men monochroom schermpje af, dat is al voorbijgestreefd :r

Verwijderd

Homedisc schreef op 07 December 2002 @ 14:40:
[...]

welke?! :? geen van die 3 phones ondersteunt i-mode hoor.
ik bedoel mms ;)

hier een quote uit de t68i

ProximusCollection T68i

Ook het mobiele toestel Sony Ericsson T68i is geschikt voor MMS. Om niemand jaloers te maken, heeft Proximus ook dit toestel zeer voordelig geprijsd. Triband, WAP, GPRS, kortom, alles wat u nodig hebt om de sprong naar multimedia te wagen voor slechts € 339,00 (BTW en € 0,50 Recupelbijdrage inbegrepen). Aanbod geldig tot uitputting van de voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat ook ze hebben MMS, bluetooth heeft de T68i en je kan er pics mee nemen, kleurenscherm, heel goed in software updates,... men 6510 was ik al snel beu(die had namelijk niets echt speciaal). Maar over dat kleurenscherm: de beide gsm's hebben 256 kleuren, is dat wel genoeg of gaan binnekort alle gsm's met 4067 kleuren uitgerust zijn? Want dan wordt het weer een andere gsm en dan gaat het kostelijk worden. Maar is er nu iemand die ervaringen heeft met één of meer van die gsm's? B)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 15:14 ]

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 07 december 2002 @ 14:45:
ja dat ook ze hebben MMS, bluetooth heeft de T68i en je kan er pics mee nemen, kleurenscherm, heel goed in software updates,... men 6510 was ik al snel beu(die had namelijk niets echt speciaal). Maar over dat kleurenscherm: de beide gsm's hebben 256 kleuren, is dat wel genoeg of gaan binnekort alle gsm's met 4067 kleuren uitgerust zijn? Want dan wordt het weer een andere gsm en dan gaat het kostelijk worden. Maar is er nu iemand die ervaringen heeft met één of meer van die gsm's? B)
Het spijt me misschien maar ik wil niet al te lullig overkomen, maar wat wil je zelf nou?
Wil je een nieuwe phone omdat je de nokia 6510 beu bent (okee dat geef je zelf wel al aan dmv, dat de n6510 "speciale functies" heeft) of omdat de rest een kleurenscherm heeft en daarmee hipper bent?, vergeet niet dat er al gsm's zijn die 65K kleuren kunnen laten zien, dus om die reden zou ik het niet doen.

Zelf heb ik de t68i en ben er erg tevreden over (heb vroeger ook de nokia 6510 gehad), alleen de luidruchtige toetsen erger ik me wel aan.

lees anders deze topic eens door: Ericsson T68 en T68i
Dan heb je gelijk veel user ervaringen wat betreft de t68i

[ Voor 8% gewijzigd door Fietsbel op 07-12-2002 15:34 ]

39

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

verschilt tussen de 6510 en T68i vind ik niet echt doorslaggevend om de T68i te kopen :)

sterker nog...ik vind de 6510 mooier en het menu is sneller...(daarom heb ik 'm ook :))

neej...ik zou wachten op de 6810 of T78 ofzo

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
Homedisc schreef op 07 December 2002 @ 15:33:
[...]

Het spijt me misschien maar ik wil niet al te lullig overkomen, maar wat wil je zelf nou?
Wil je een nieuwe phone omdat je de nokia 6510 beu bent (okee dat geef je zelf wel al aan dmv, dat de n6510 "speciale functies" heeft) of omdat de rest een kleurenscherm heeft en daarmee hipper bent?, vergeet niet dat er al gsm's zijn die 65K kleuren kunnen laten zien, dus om die reden zou ik het niet doen.

Zelf heb ik de t68i en ben er erg tevreden over (heb vroeger ook de nokia 6510 gehad), alleen de luidruchtige toetsen erger ik me wel aan.

lees anders deze topic eens door: Ericsson T68 en T68i
Dan heb je gelijk veel user ervaringen wat betreft de t68i
Eigenlijk alletwee een beetje, ik ben de 6510 beu ook omdat er niet veel speciaal aan is, en ik zou best wel een hippe kleurengsm willen. Ik heb die topic al is doorgenomen hoor ;) . Die 65k kleuren die gaan wel duur zijn zeker? :?
En ben je meer tevreden met je T68i nu dan met je nokia 6510 want dat is toch wel belangrijk om te weten ;)(kan je daar eigelijk ook 150 smsjes en 50 afbeeldingen in opslaan of zo?)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 16:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mooooody schreef op 07 December 2002 @ 16:01:
verschilt tussen de 6510 en T68i vind ik niet echt doorslaggevend om de T68i te kopen :)

sterker nog...ik vind de 6510 mooier en het menu is sneller...(daarom heb ik 'm ook :))

neej...ik zou wachten op de 6810 of T78 ofzo
En wanneer zouden die 6810 en T78 dan op de markt komen? En nog iets: de laatste tijd hoor je van alle richtingen dat nokia een beetje in't slaap aan't vallen is... Heb jij de T68i al is getest? Je zegt dat het verschil niet doorslaggevend is, maar er is dus toch een verschil, en met die proximus actie van de T68i nu... Ik twijfel toch wel heel hard hoor. En oh ja, hetzelfde verhaal hier: die nieuwe foons, met misschien veel meer functies en veel mooier beeldkwaliteit die zullen wel veel centjes kosten zeker, maar remember: ik wil er geen fortuin aan uitgeven, max 350€ of zo zodat ik niet veel hoef bij te leggen wanneer ik men 6510 verkoop(en als ik lang moet wachten op nog nieuwere gsm's dan ga ik voor men 6510 sowieso al een pak minder krijgen)

• P.B.
  • Niet online
Dus al met al ben je een 16 jarige puber die graag de nieuwste GSM heeft om mee te patsen bij z'n vrienden omdat er een kleurenscherm opzit :?
(heel abstract)
ik wil er geen fortuin aan uitgeven, max 350€
€350 is best veel voor een GSM. Mijn 6510 kostte 50 euro (met abonnement that is).

Wat ik denk is dat jij gewoon een GSM wil met kleurenfuncties... want wat heeft een T68i nou meer dan een 6510 qua functies, behalve bluetooth dan....

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-08 23:24
Vind het nogal stom om een degelijke gsm als de nokia 6510 weg te doen en een ander degelijk toestel te kopen als de t68i. En dit enkel voor het kleurenscherm??

Wacht dan nog, er zijn al gsm's met 65k kleuren zoals al vermeld in dit topic, en de opbouw van het kleurenscherm verloopt nogal stroef (traag). De prijzen zullen wel dalen.

Wil je het toch doen, neem dan de t68i want binnen de kortste keren loopt iedereen rond met een t300. (fenomeen 3310/3330)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zou als ik jou was een T300 nemen, die heeft polyfone ringtones en dat past volgens mij wel bij jou :P

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-08 23:24
Bigs schreef op 07 December 2002 @ 18:31:
Ik zou als ik jou was een T300 nemen, die heeft polyfone ringtones en dat past volgens mij wel bij jou :P
In de giga-gsm test van Netwerk kwam de t300 er ook uit als multitopper.

+
bijzonder veelzijdig
gewoon goede gsm
zeer lange beltijd
uitbreidbaar met camera
-
beetje traag
rammelende batterij
beperkte organizer

Maar denk niet dat deze iets voor hem is, ook al heeft deze polyfonische beltoontjes en is hij "hip". Hij wil iets anders als de rest (16-jarigen) en als binnenkort iedereen er met zo 1 rondloopt gaat hij weer eena ndere kopen.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Bigs schreef op 07 December 2002 @ 18:31:
juist! , lekker kleurig, popi jopi blij doen met die polyfone geluidjes en je bent weer helemaal happy.

39

Verwijderd

Topicstarter
Duncan schreef op 07 December 2002 @ 18:09:
Dus al met al ben je een 16 jarige puber die graag de nieuwste GSM heeft om mee te patsen bij z'n vrienden omdat er een kleurenscherm opzit :?
(heel abstract)

[...]

€350 is best veel voor een GSM. Mijn 6510 kostte 50 euro (met abonnement that is).

Wat ik denk is dat jij gewoon een GSM wil met kleurenfuncties... want wat heeft een T68i nou meer dan een 6510 qua functies, behalve bluetooth dan....
Ja €50, maar niet in Belgie, hier hebben we niet zo van die "abbo" toestanden waar je voor een grove korting een gsm erbij krijgt. En is die T68i dan echt maar evengoed dan de 6510? en €339 is niet veel voor de T68i + het geld dat ik nog van men 6510 zal krijgen, dan zitten we nog aan zo'n 100€ voor een T68i, is dit dan nog altijd zo'n vreselijke verkwisting? :+

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 19:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gizmoke schreef op 07 December 2002 @ 18:35:
[...]

+
bijzonder veelzijdig
gewoon goede gsm
zeer lange beltijd
uitbreidbaar met camera
-
beetje traag
rammelende batterij
beperkte organizer

Maar denk niet dat deze iets voor hem is, ook al heeft deze polyfonische beltoontjes en is hij "hip". Hij wil iets anders als de rest (16-jarigen) en als binnenkort iedereen er met zo 1 rondloopt gaat hij weer eena ndere kopen.
die test heb ik ook gelezen in netwerk maar de T68 stond er spijtig genoeg niet bij. Die T300 is wel goed maar hij is weer een 2cm groter dan men 6510 en dat is voor mij het grote minpunt eraan+ hij ziet er nogal goedkoop uit. Voordeel is natuurlijk wel die polyfone beltonen, maar men 3510 had dat ook en die waren echt lelijk :r

Verwijderd

Topicstarter
Gizmoke schreef op 07 december 2002 @ 18:35:
[...]

+
bijzonder veelzijdig
gewoon goede gsm
zeer lange beltijd
uitbreidbaar met camera
-
beetje traag
rammelende batterij
beperkte organizer

Ik wil inderdaad wel iets anders dan alle andere ja, maar dat is het hem niet echt, moest nu iedereen een t68i hebben zou ik even hard overwegen hem te kopen, ik wil vooral gewoon voor mezelf een hele goede gsm waar ik zelf heel tevreden mee kan zijn, niet om tegen de vrienden te showen :Y)

Verwijderd

T 300 is gewoon rully foontje zunne :) Check out het grote T 300 topic hier op got! _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 19:05:
T 300 is gewoon rully foontje zunne :) Check out het grote T 300 topic hier op got! _/-\o_
ja maar hij is relatief groot vind ik zelf

Verwijderd

Topicstarter
en hoelang zal het dan nog wel duren eer de "betere" 65k kleuren gsm's aan minder dan 350€ aangeboden worden? Ik ben namelijk heel ongeduldig, kan nooit tegen het wachten :9 en waarom ik die 6510 na 3 maand al beu ben is heel simpel, eerst had ik een 3310, dan een 3330, dan een 3510 en toen een 6510, basicly, zijn die gsm's allemaal hetzelfde :O behoorlijk saai dan... (alleen de blauwe ledjes en 150smsjes oplagruimte vond ik wel zalig :Y) )

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:13

nrg

stofke15, heb je wel eens gehoord van de 'Edit' knop (Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif) ?

Verwijderd

Topicstarter
nrg schreef op 07 December 2002 @ 19:45:
stofke15, heb je wel eens gehoord van de 'Edit' knop ([afbeelding]) ?
ja hoor ik gebruik die heel de tijd door, maar ik weet wel niet hoe ik een verschillende quotes van verschillende mensen in 1 reply krijg :? sorry voor de overvloed aan replies ;(

Verwijderd

nrg schreef op 07 December 2002 @ 19:45:
stofke15, heb je wel eens gehoord van de 'Edit' knop ([afbeelding]) ?
Wat bedoel je met de edit knop

Verwijderd

Oh ik heb 'm gevonden, rechtsboven :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 20:13 ]

Verwijderd

Hee da's handig daarmee kan ik m'n berichten aanpassen. Tof :)

Verwijderd

Zijn er nog meer van dat soort handige functies ??

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Smooth2K, doe even aub niet zo vreselijk bijdehand :/ als je de functies van dit forum te weten wil komen moet je maar eens grondig de FAQ lezen, zou het zowiezo maar doen als ik jou was.
Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 19:55:
[...]

ja hoor ik gebruik die heel de tijd door, maar ik weet wel niet hoe ik een verschillende quotes van verschillende mensen in 1 reply krijg :? sorry voor de overvloed aan replies ;(
Gebruik de copy paste methode, alles selecteren en kopieren, plakken in het andere scherm/venster.

[ Voor 53% gewijzigd door Fietsbel op 07-12-2002 20:18 ]

39

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

*dubbelpost* :D

[ Voor 111% gewijzigd door Fietsbel op 07-12-2002 20:18 ]

39

Verwijderd

Topicstarter
oh thx :*) nu kan ik lekker gaan quoten :7 Nu, zijn er nog meer mensen met ervaringen ivm de T300 of T68i, of beter nog, mensen die overgestapt zijn van of naar een nokia 6510? Mijn vragen zijn nu nog: hebben die ericssons ook 150 sms opslag, deugen dit polyfonische beltonen bij de T300, en is de overstap wel de moeite? Ik moet wel bij de zaak zijn want die ericssons blijven maar in aanbieding tot de voorraad uitgeput is en dat zou tegen het einde van de maand al zijn... ;(

• P.B.
  • Niet online
is de overstap wel de moeite?
Neen, want wat kan een T68i nou functioneel meer dan een 6510?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik ben zelf van een T68m naar een 6510 naar een T68i gegaan.
De reden van de eerste overstap was dat ik maar niet kon wennen aan de menu's van Ericsson en dat de telefoon nogal traag was. Ook wilde ik de covers kunnen verwisselen, omdat ik dan niet bang hoefde te zijn voor krassen, en vond ik de radio erg handig.

Maar de omstandigheden zijn veranderd, en de T68i kwam uit. Ik had geen behoefte meer aan de radio, wel aan een telefoon waarin ik de agenda kon bijhouden en synchroniseren met Outlook. Die functie viel bij de 6510 behoorlijk tegen. De T68i heeft meer mogelijkheden op dat gebied, en volgt meer de Outlook-structuur. De grafische weergave van met name het weekoverzicht is bij de T68i zoveel duidelijker.

Een andere reden is dat ik toen ik de 6510 had, toch wel overtuigd raakte van de menu's van nu Sonyericsson. Ik heb een korte periode naast mijn 6510 een Ericsson T65 gehad, en daardoor begon ik aan de menu's te wennen en ze te waarderen.

De profielinstellingen zijn uitgebreider. Ik schakel mijn telefoon als ik aan het werk ben door, en dat kan bij de T68i door van profiel te wisselen. Na werktijd verander ik weer van profiel en staat daarmee direct de doorschakeling weer uit.

De oproepenlijst in de T68 is overzichtelijker, de voicedial die ik vaak gebruik uitgebreider en beter. Een leuke functie vind ik het horen van de ingesproken naam van de persoon die belt, waarna je door middel van stemcommando's het gesprek kunt opnemen of afwijzen. Dit is voor mij naast een zacht piepje ook het enige signaal dat er iemand belt. Beltonen heb ik nooit gebruikt en zal ik ook nooit gebruiken. Ook leuk is het laten voorlezen van de namenlijst. Als je daarin bladert hoor je de ingesproken voicetags.

De optie-toets is erg handig en nu voor mij onmisbaar. Een wap-profiel kun je bij Nokia bijvoorbeeld alleen verwijderen door het te overschrijven door een nieuwe, of door alle instellingen één voor één te wissen. Bij de T68i selecteer je gewoon het wap-profiel en met de optietoets kun je dat in één keer verwijderen.

Omdat ik nooit beltonen gebruik, mis ik de bellergroep-functie in de 6510 niet. Maar bij de T68i kun je aan ieder contactpersoon een foto en een eigen beltoon koppelen.

Ik maak veel gebruik van de data-functies, en die werken bij de T68i gewoon perfect. E-mail versturen en ontvangen van een pop3-account gaat makkelijk. Infrarood en Bluetooth is handig in combinatie met de Palm.

Fotootjes, gif-achtergrondplaatjes, kleurthema's en screensavers gaan zo via infrarood van de computer naar de telefoon en het beheer ervan in de telefoon is goed geregeld. Renamen en verwijderen via de genoemde optie-toets.

En nog iets, als je een Nokia terugzet naar fabrieksinstellingen, blijft er nog veel staan, zoals de beeldberichten, gedownloade beltonen, telefoonnummers in het geheugen. Een Sonyericsson kun je echt helemaal resetten, dan is de software weer zoals hij uit de doos kwam.

Oja, je kunt ook heel veel sms-berichten in de T68i kwijt. Maar als je de simkaart verwisselt ben je ze kwijt, tenzij je ze naar de simkaart hebt gekopieerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Canaria op 07-12-2002 23:31 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de info :) ben er zeer tevreden mee. Maar in vergelijking met de 6510, hoeveel smsjes kan je er dan wel in plaatsen? En beeldberichten?

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 16:29:
[...]

En wanneer zouden die 6810 en T78 dan op de markt komen? En nog iets: de laatste tijd hoor je van alle richtingen dat nokia een beetje in't slaap aan't vallen is... Heb jij de T68i al is getest? Je zegt dat het verschil niet doorslaggevend is, maar er is dus toch een verschil, en met die proximus actie van de T68i nu... Ik twijfel toch wel heel hard hoor. En oh ja, hetzelfde verhaal hier: die nieuwe foons, met misschien veel meer functies en veel mooier beeldkwaliteit die zullen wel veel centjes kosten zeker, maar remember: ik wil er geen fortuin aan uitgeven, max 350€ of zo zodat ik niet veel hoef bij te leggen wanneer ik men 6510 verkoop(en als ik lang moet wachten op nog nieuwere gsm's dan ga ik voor men 6510 sowieso al een pak minder krijgen)
Nokia is aan het slapen? hm...ok...en nu? :)

en ja ik heb de T68i getest....2 weken zelfs (van een vriend) en ik vond 'm echt 3x minder dan mijn 6510...

menu is minder snel en heeft soms hinderlijke vertragingen
kleurenscherm is op dag 1 wel leuk, op dag 2 kijk je er al helemaal niet meer naar, omdat je dat ding alleen pakt om te bellen :/ alleen bellen???!?!? ja ik ben een uitzondering :/ :P

je bent gek als je je 6510 wegdoet en er weer een smak geld tegenaan gooit!
bluetooth is de enige extra, maar ik denk niet dat je daar om zit te springen als "...16 jarige puber..." (hoorde ik ook maar hoor :))

dus wacht nog ff en gebruik je 6510 in ieder geval nog totdat-ie de kans heeft gehad om ouder te worden dan een paar maand :)

en geef het geld dat je teveel hebt gewoon uit aan je vriendin (mocht je die niet hebben, koop dan een digicam ofzo...)

tenslotte...
ik denk dat euhmmm...97,5% van de mensen de gsm op de volgende manier gebruikt:

1. denk denk denk...wie zal ik bellen?
2. Piet!
3. gsm uit de broekzak
4. 1x tuut op de knop naar onder -> Piet
5. groene knoppie -> Piet bellen!!!
6. "Hoi Piet"
7. rode knopje -> "Dag Piet"
8. gsm in de broekzak...daaaaag gsm

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 08-12-2002 20:55 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoor, niet echt, mijn gsm ligt praktisch de hele dag naast me en ik speel er dikwijls wel mee voor de fun. Bellen doe ik nooit, ik stuur alleen smsjes. Ik denk toch dat ik hem ga kopen omdat er MMS opzit en dat is héél leuk. Ik kan er ook fotootjes van men vriendin(die ik trouwens wel heb :p) opzetten bv als achtergrond. En als ik lang wacht, krijg ik misschien nog €100 van men 6510 en dan moet ik er nog €400 of zo bijleggen voor die tering-dure supergsm's zoals de 7210 of zo. Heeft er iemand een idee van de prijs van de nokia 6810 of ericsson T78 en wanneer die bij ons in de winkel zullen liggen?

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 13:13:
Nee hoor, niet echt, mijn gsm ligt praktisch de hele dag naast me en ik speel er dikwijls wel mee voor de fun. Bellen doe ik nooit, ik stuur alleen smsjes. Ik denk toch dat ik hem ga kopen omdat er MMS opzit en dat is héél leuk. Ik kan er ook fotootjes van men vriendin(die ik trouwens wel heb :p) opzetten bv als achtergrond. En als ik lang wacht, krijg ik misschien nog €100 van men 6510 en dan moet ik er nog €400 of zo bijleggen voor die tering-dure supergsm's zoals de 7210 of zo. Heeft er iemand een idee van de prijs van de nokia 6810 of ericsson T78 en wanneer die bij ons in de winkel zullen liggen?
oh 400 euro bijleggen is natuurlijk wel te doen :/

sjees...als je je 6510 houdt, kun je die 400 euro uitgeven aan 2 weken Spanje of een hele mooie digicam of een PDA of een GBA of een iPod of een...

maarja, 't is jouw geld :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 09-12-2002 14:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja hoor, tuurlijk :9 maar lees eens goed, ik moet maar 100€ geven in totaal, de T68i is hier in superpromotie en ik krijg nog lekker veel van men 6510, als ik 400€ zou extra moeten geven zou ik hem zeker niet kopen hoor, wees gerust ;) Maar ik krijg natuurlijk met nieuwjaar nog een hoop geld, en als ik men geld nu bij houdt dan heb ik wel een aardig bedragje, nog andere iedeeën om er wat mee te kopen? Jij hebt er wel hele leuke :) en ik vind er nooit... Dus laat de suggesties maar komen, dan neem ik miss beter die gsm niet

Verwijderd

Topicstarter
OK, nu twijfel ik nog harder. Iemand heeft het in men hoofd gepraat van voor de 6610 te gaan, die is natuurlijk beter dan de 6510 en "zou" de overstap meer dan waard moeten zijn ('t is immers zen opvolger...) maar dan zijn er weer anderen die zeggen dat de T68i alleen maar moet onderdoen op gebied van het schermpje.... Heeft er misschien iemand ervaring met de 6610? of met de combinatie van 6610 of T68i? Reacties zijn welkom:)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:57
Verwijderd schreef op 18 December 2002 @ 18:24:
OK, nu twijfel ik nog harder. Iemand heeft het in men hoofd gepraat van voor de 6610 te gaan, die is natuurlijk beter dan de 6510 en "zou" de overstap meer dan waard moeten zijn ('t is immers zen opvolger...) maar dan zijn er weer anderen die zeggen dat de T68i alleen maar moet onderdoen op gebied van het schermpje.... Heeft er misschien iemand ervaring met de 6610? of met de combinatie van 6610 of T68i? Reacties zijn welkom:)

Met wat geluk hebben we hier in IT binnenkort een sticky met een review van deze 6610. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok dat lijkt me leuk :) heb al veel gehoord over die sticky's van gsm's in een ander topic. Maar hoe kan ik hem dan vergelijken met de T68i bijvoobeeld?

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-07 16:54
T68i is wel chill!
Op school heeft iemand em,kleurenbeeldscherm is goed en duidelijk,en de mobiel zelf ligt lekker in de hand.
Ik vind die T300 er niet uit zien,net een baksteen..

Verwijderd

Topicstarter
sja, die T300 is wel beetje lomp uitziend, en bovendien een "low-budget" toestel, speciaal gemaakt voor 75% van de jeugd. daar zitten ook de bijgeleverde nadelen aanvast, zal wel hetzelfde verhaal worden als de 3310. Maar ja, voor dat geld kan je een gokje wagen. De T68i is idd wel heel goed maar als je hem vergelijkt met de 6610 zou ik graag de resultaten van hebben
Pagina: 1