Drive>>Drive KLOON levert sys.herst.FOUT op (PQDI), XP

Pagina: 1
Acties:

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 10:38
Ik heb met PowerQuest Drive Image(5.0) van een normaal niet aangesloten 'reserve harddisk' een perfect werkende verse XP-installatie over mijn 'dagelijkse' installatie heengezet. Hierbij werd de 'dagelijkse' partitie natuurlijk eerst gewist.

Toen ik opstarte van deze dagelijkse partitie leek alles goed, een 'verse' installatie. Alleen toen ik naar het 'systeemherstel' venster ging (om de instellingen te controleren) kreeg ik een foutmelding (rundll32 liep vast). :(

Blijkbaar is de kloon niet helemaal gelukt. Moet ik:
1. Iets doen in de huidige dagelijkse installatie waardoor de fout wordt hersteld?
2. Nogmaals klonen op een andere manier?
3. Vóór het klonen systeemherstel van de 'reserve installatie' uit zetten?
4. Iets anders?

Kan ik nog meer van dergelijke problemen tegenkomen? :?

Alvast bedankt!!! :)

[ Voor 22% gewijzigd door pmeter op 07-12-2002 13:29 ]

• pmeter
Het liefst ga ik voor optie 1, ik heb alleen geen idee hoe. Het lijkt alsof de systeemherstel van slag is doordat de partitiegrootte is veranderd. Ik heb meerdere vaste schijven. Alleen voor de C-schijf (op de reserve kopie, dus nu ook op de dagelijkse) stond systeemherstel ingeschakeld.

Raakt systeemherstel van slag als de partitiegrootte veranderd (groter)?

Ik heb de partitie dus met een daarvoor geschikt programma letterlijk gekopieerd. Inclusief alles wat systeemherstel opslaat. Hoe kan dit verkeerd gaan?

Als dit verkeerd gaat, kan ik dan nog meer problemen tegenkomen?

Ik vraag dit omdat ik pas na een antwoord verder 'durf' te gaan met alle extra programma's installeren. Ook e-mail kan ik nu niet ophalen omdat outlook niet staat ingesteld.

Iemand een idee? Dan kan ik verder namelijk. :-)

• pmeter
Optie 3 werkte.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

of te wel, eerst proberen en dan hier komen huilen ;)