Ik heb geen idee waar het het anders moet dus plaats ik het maar hier, het probleem is als volgt:
Pc is mega-onstabiel , vooral tijdens gamen, en dan niet alleen bij het spelen van wat zwaardere spellen (fifa 2003, CS etc, maar ook tijdens hele simpele spellen (zoals generally, 2d racespelletje met hooguit 8 kleuren
)
Tijdens het spelen chrasht hij gewoon en resetten is dan de enige optie.
Nou zit ik al een hele tijd met dit probleem en het lijkt wel of niks helpt, ik heb zo ongeveer al alles geprobeerd:
-keer of tig geformateerd
-proc temp is niet te warm
-voeding is ok
-geheugen is getest..ok!
-software-matig probleem is het ook niet, na een frisse format met een schone machine spelen geeft ook dit probleem
-IRQ-conflicten verholpen
-verschillende drivers geprobeerd
Nou weet ik dus echt niet meer waar mijn probleem aan kan liggen.
specs:
AMD thunderbird 900mhz, ECS K7 Vzac VIA-chipset, 2 * 128 mb SD-Ram 133 mhz, Pixelview GF4 TI 4200, SB Live! 5.1, WD 10 GB & IBM 40 GB, Realtek 10/100 ethernet.
Pc is mega-onstabiel , vooral tijdens gamen, en dan niet alleen bij het spelen van wat zwaardere spellen (fifa 2003, CS etc, maar ook tijdens hele simpele spellen (zoals generally, 2d racespelletje met hooguit 8 kleuren
Tijdens het spelen chrasht hij gewoon en resetten is dan de enige optie.
Nou zit ik al een hele tijd met dit probleem en het lijkt wel of niks helpt, ik heb zo ongeveer al alles geprobeerd:
-keer of tig geformateerd
-proc temp is niet te warm
-voeding is ok
-geheugen is getest..ok!
-software-matig probleem is het ook niet, na een frisse format met een schone machine spelen geeft ook dit probleem
-IRQ-conflicten verholpen
-verschillende drivers geprobeerd
Nou weet ik dus echt niet meer waar mijn probleem aan kan liggen.
specs:
AMD thunderbird 900mhz, ECS K7 Vzac VIA-chipset, 2 * 128 mb SD-Ram 133 mhz, Pixelview GF4 TI 4200, SB Live! 5.1, WD 10 GB & IBM 40 GB, Realtek 10/100 ethernet.