zie topic, heeft iemand ze al aan de praat gekregen? ik gebruik de laatste release (van 25/11/2002) en Nero 5.5.9.0. ik wil namelijk mijn broertje makkelijk mp3'tjes en wma'tjes laten branden, want hij vindt de command line te ingewikkeld
(ik decode de mp3s met lame en de wma's met mplayer, en daarna cdrecord *.wav, dat mislukt ook nogal eens. incomplete liedjes enzo)
Misschien is er een goed gui gebaseerd programma waarmee ik dit kan? xcdroast heeft het iig gepland voor 0.98 final
Misschien is er een goed gui gebaseerd programma waarmee ik dit kan? xcdroast heeft het iig gepland voor 0.98 final
edit:
als ik doe wine nero en dan audio cd kies komt er een venstertje 'nero wave editor': Could not find the Nero plug in manager. Please reinstall Nero, en dan kan ik ook geen plugins in de opties kiezen. Misschien een bestand wat in mijn windows/system dir ontbreekt?
als ik doe wine nero en dan audio cd kies komt er een venstertje 'nero wave editor': Could not find the Nero plug in manager. Please reinstall Nero, en dan kan ik ook geen plugins in de opties kiezen. Misschien een bestand wat in mijn windows/system dir ontbreekt?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 13:15 ]