Make everyday a good day!
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
2: deze vraag hoort niet in LA
[ Voor 3% gewijzigd door Kix@$$ op 07-12-2002 13:22 ]
Professioneel Hyves-weigeraar
coolgoza schreef op 07 December 2002 @ 13:09:
Ik was in de veronderstelling, dat dit ook wel een juiste plek ervoor was
GoT != Fok!
Erkens schreef op 07 December 2002 @ 13:10:
GoT != fok
rustig aan, hij komt van Fok!
Maar dit is neit de plek ervoor. GoT heeft niks (op servers na) met Fok! te maken, dus je zou het op het Fok! forum moeten melden
sorry hoor, kan ik er veel aan doen dat ik dyslexie hebWouter Tinus schreef op 07 December 2002 @ 13:09:
3: hoort is met een t
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Ook al heb je alle dyslexie van de wereld, als je op je (taal)fouten gewezen wordt, leer je er wel van. Dyslexie is geen vrijbrief om de taal niet goed te leren. Uiteraard allemaal nofi en imho en behoorlijk offtopic ja.Kix@$$ schreef op 07 December 2002 @ 13:23:
[...]
sorry hoor, kan ik er veel aan doen dat ik dyslexie heb
sdomburg schreef op 07 December 2002 @ 13:38:
[...]
Ook al heb je alle dyslexie van de wereld, als je op je (taal)fouten gewezen wordt, leer je er wel van. Dyslexie is geen vrijbrief om de taal niet goed te leren. Uiteraard allemaal nofi en imho en behoorlijk offtopic ja.
+5 Juistheitd
[ Voor 3% gewijzigd door Praetorian op 07-12-2002 13:40 ]
we zitten hier op GoT, niet op Fok, dus als je problemen met Fok hebt zul je het daar ook moeten vragen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
forum.fok.nl kan je bijv helpen.
Dit topic is gesloten.
![]()