De situatie is als volgt:
Ik maak via een popupschermpje in een iframe op de opener rijen aan in een tabel.
Hartstikke leuk, het werkt ook allemaal geweldig, alleen nu wil ik bij de onclick van de row een functie draaien.
Nu heb ik van alles geprobeert, maar het werkt simpelweg niet:
Dit werkt dus niet.
Daarnaast heb ik nog hier op Got, op google en nog wat sites gezocht, maar ik krijg het simpelweg niet voor elkaar!
Ik ben de hele ochtend al aan het zoeken, veel dingen geprobeerd, maar het wil niet lukken, terwijl het volgens mij niet moeilijk moet zijn
.
Ik maak via een popupschermpje in een iframe op de opener rijen aan in een tabel.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| // nieuwe rij aanmaken var newCell; var newRow = theTableBody.insertRow( 0 ); newCell = newRow.insertCell( 0 ); newCell.innerHTML = 'bla'; // enz |
Hartstikke leuk, het werkt ook allemaal geweldig, alleen nu wil ik bij de onclick van de row een functie draaien.
Nu heb ik van alles geprobeert, maar het werkt simpelweg niet:
code:
1
2
3
| newRow.onClick = runonclick;
// en
newRow.addEventListener("onclick",runonclick,false); |
Dit werkt dus niet.
Daarnaast heb ik nog hier op Got, op google en nog wat sites gezocht, maar ik krijg het simpelweg niet voor elkaar!
Ik ben de hele ochtend al aan het zoeken, veel dingen geprobeerd, maar het wil niet lukken, terwijl het volgens mij niet moeilijk moet zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 13:31 . Reden: typo ]