met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
ik denk dat dit nog wel even blijft, maar het zal niet veel meer dalen....
I see dead pixels...
Verwijderd
Dollar gaat weer wat omlaag... dus dat maatk het goedkoper, en verder DDR staat voor de deur!
verder, ik vond dit weekend nog een bonnetje van oktober '98. Toen kost ik 64mb SDram voor 175 gulden bij Mycom.
De wet van "More" zegt dat elke 1.5 jaar er een verdubbeling van het aantal Mhz plaats vindt.
Als we die wet ook eens toepassen op het geheugen, dan lopen we heel wat jaren achter.
Ik geef 128mb Pc-133 Sdram zo'n 150 a 175 gulden.
Kijk zelf maar. Als ie in de USA gaat stijgen duurt het ongeveer 2 a 3 dagen eer het in NL zover is. Dus, wacht tot de prijs niet meer daalt of weer stijgt op de USA pricewatch en dan snel kopen.
(handel heet dat ja.)
de betaler vervuilt
Jeroen
Verwijderd
Met dubbel o dus
Verwijderd
bedankt, ik zat me zelfs nog af te vragen of het wel de wet van mOOre was, en of ik niet dingen door elkaar haalde!
Bedankt.
"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates
De wet van "More" zegt dat elke 1.5 jaar er een verdubbeling van het aantal Mhz plaats vindt.
Als we die wet ook eens toepassen op het geheugen, dan lopen we heel wat jaren achter.[/quote]Ja en er zijn ook wetten die zeggen dat het verschil in snelheid tussen processoren en geheugen ieder jaar met 50% toeneemt.. geheugen heeft namelijk niet zoveel te maken met de wet van Moore, die geldt voor processoren veel nauwkeuriger...
Ik kan het fout hebben maar de Wet van Moore zeg toch iets over de verdubbeling van transistoren en niet over de Mhz.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Verwijderd
Zit je ook niet in spanning af te wachten enz enz..
Veel lui gaan wachten tot het laatste moment (tot de laatste gulden typisch nl).
Dusseh tip van paasaaRs wil je geheugen? koop het gewoon nu want het is al zo cheap.
Verwijderd
Kan ik wel een ijsje van kopen
Ik weet niet of iemand een winkel weet die worldwide ship..maar dat zou wel het goedkoopste zijn..
* Dromer zoekt nog 2 x 256 mb pc 133
Verwijderd
Ik weet niet precies wat de dollarkoers is, maar de laatste keer dat ik keek was dat $1 ~ NLG2,70 dus dat is dan 256,5 t.o.v. 469,-.. is dat werkelijk zo goedkoop? moet je dan "alleen" NLG256,5 + verzendkosten betalen of komen er ook nog allerlei andere invoerheffingen bij te pas?
Ik bestel regelmatig via internet en laat het versturen naar een adres in Amerika.
Als je serieus een keer iets wil bestellen, houdt dan het Hotdeals forum van Anandtech en techbargains.com in de gaten.
Als je de echte hot deals kan vinden, dan scheelt het heel veel met de prijzen in Nederland. Vooral harddisks zijn heel goedkoop.
"Choose life"