Brackets voor 4 hd's, los kopen?

Pagina: 1
Acties:

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Wat je overal (salland, alternate, informatique) kan krijgen is dit:
Afbeeldingslocatie: http://is41.introweb.nl/isroot/salland/SiteImages//brack.gif
Maar wat ik wil hebben is zo'n bracket dat in elke kast standaard zit, waar (3 of) 4 hd's in passen standaard. Je hebt ze wel met fans voor 5,25" bays maar die zijn dan 30 euro, en het moet voor mij juist simpel 3,5" zijn voor onder waar nu ook al zo'n ding hangt, evt. met koeler maar dat kan ik er zelf ook voor hangen.

Ik ben al hier naar de vuilnisverwerking geweest, maar ik mag daar geen oude kasten meenemen om die dingen uit te halen :/
Of heeft iemand hier nog een verotte kast staan waar ik twee van die dingen uit kan slopen oid?
Ik heb ook wel eens iemand dit soort shit uit mecano zien bouwen, das mijn laatste redmiddel maar das ook niet zo cheap waarschijnlijk als ik zo'n hele bouwdoos moet kopen :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Die kun je los kopen en heten gewoon hdd brackets

ze staan ook in de tweakers pricewatch

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Laatst nog gekocht voor E4 hier in de buurt...

Verwijderd

Laatst gekocht bij funprice voor 2euro. Ideaal. :)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Hmmja, als je in de pricewatch naar brackets zoekt krijg je dus wat je hierboven ziet en das precies wat ik niet zoek :) (ik kijk nu net via pw by mycom, pcvoordeel, ctw, mti computer, iters choice, allemaal van die 5,25 > 3,5" inbouw dingen)

TweakGuy: Bij funprice vind ik als ik op bracket zoek alleen usbongein en complete kasten en hd's.
Aikon: heb je enig idee hoe ze die dingen nog meer noemen, ik kan zelf ook alleen op de term bracket komen, en tot zo ver zie ik dus alleen die dingen die hierboven staan.

Bij CTW hebben ze dit: Removable harddisk bracket IDE UDMA 100, maar das ook niet wat ik moet hebben denk ik, dat zijn meestal 5,25" dingen met slotjes e.d.. waar maar 1 hd in kan duss

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-07 22:32
Grappig, hier heb ik dus ook al eens naar gezocht en nooit gevonden. Ooit maar een paar van die rackjes uit 'oude' AT kasten gesloopt om op die manier meer HD ruimte in mijn ATX kast te krijgen (meer dan 4 HD's). Heb er nu dus een paar op reserve liggen. ;)
Pagina: 1