Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kast isoleren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Door wat plaatjes te hebben gezien ben ik aan het overwegen om mijn kast te isoleren. Nu is mijn vraag, welk materiaal adviseren jullie mij en als ik ga isoleren, wordt het dan niet een beetje warm allemaal :?

Alvast bedankt.

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 00:20

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Alsje genoeg case fans hebt (zeg 1 intake en 1 outtake) kan je prima isoleren, heb ik ook. Ik heb zelf 2 cm dik schuimrubber gebruikt. Werkt perfect, lawaai is 3/4 minder. Al mijn fans ook op 5v, helpt ook weer :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 17:40

DinX

Motormuis

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Topicstarter
Opzich heb ik wel een ruime kast.. Er zit nu pas 1 systeemfan in :(

Verwijderd

Topicstarter
GVD, weet je wel hoe duur dat is? Ik dacht zoiets van, ff langs de praxis ofzo...

Ik ben maar een arme student.. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 11:55 ]

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 17:40

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op 07 december 2002 @ 11:55:
GVD, weet je wel hoe duur dat is? Ik dacht zoiets van, ff langs de praxis ofzo...

Ik ben maar een arme student.. :)
Bij de praxis en gamme verkopen ze van dat noppenspul. Heel wat goedkoper, maar ok een stuk dikker :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Ik heb ook van dat noppenschuim in mijn pc zitten.
Het helpt echt. wel komt nu het geluid nog deels langs de gaten van mijn kolers naar buiten, maar boeien.
kost ongeveen 10 euro voor 2 platen van 1,20 bij 0,50 meter.
Genoeg voor 1 bigtower en 1 miditower.
succes

>Systeemspecs<

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:20

Smarron

The bend

Yep, Praxis de winkel daarvoor. Kost heel weinig. Het werkt ook erg goed en genoeg voor 2 kasten!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-10 22:59
Je kan ook ff zoeken naar van die platen vloerbedekking, kost je helemaal niks en zijn hetzelfde als die 'matten' op die xxlcases site.

Verwijderd

gewoon naar gamma ofzo gaan en dan daar vragen of ze noppeschuim hebben. ik zou maar ook gelijk een paar fans kopen ! ,ik weet niet hoeveel je plaats heb dus daarover kan ik nix zeggen :)

Verwijderd

Ik heb net noppenschuim gehaald bij de lokale doe-het-zelf markt (multimate).
Koste 10 euro, en volgens mij kan je er minstens 2 kasten mee isoleren.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 12:57 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
Thx allemaal, ik ga erover nadenken. Maar Vegito, ik heb genoeg ruimte voor extra fans, Er zijn nog vier plaatsen over :)

Verwijderd

ohw oke dan koop je Bv 4 koelers als je stille wilt hebben dan moet je papst hebben maar je kan ook natuurlijk gewoon een standaard casefan kopen en die op 7 volt laten lopen Wat je wilt

• Plaagje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 15:40

Plaagje

<<Fly & Dive>>

heb tijdje geleden bij een IA (nu gelsoten) ook een paar matten besteld.
nu maar hopen dat die dingen een beetje werken...

en btw ik heb op de HCC een Ernemax voeding gehaalt en wat fans, (om mijn oude delta te vervangen :D) maar nu blijkt (wat ik al dacht) dat mij HD ook goed is een Db produceren :D

heeft het nog nut om van die hd dempers te komen (als het kan ook maken, maar weet niet met wat), of zorgen de matten nog wel voor de demping?

Flying High!

Verwijderd

Kijk bokkepootje hier kan je die fans halen in diverse maten en merken het leukste is altijd met de lichtjes voor een mooiere look! hier heb je een link http://shop.freezinghardware.nl/index-shop.asp?Cat_ID=6

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik heb ook dat spul van de Gamme, die noppenschuim. Heb het nu in me server zitten en die is nu superstil. Hij had eerst veel lawaai, aangezien ik dat ding op me kamer heb moet het geruisloos zijn, en dat scheelt heel veel met dat noppenschuim er in :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

WhizzCat schreef op 07 december 2002 @ 11:52:
Alsje genoeg case fans hebt (zeg 1 intake en 1 outtake) kan je prima isoleren, heb ik ook. Ik heb zelf 2 cm dik schuimrubber gebruikt. Werkt perfect, lawaai is 3/4 minder. Al mijn fans ook op 5v, helpt ook weer :)
3/4 minder, voor of na dat je de fans op 5v hebt gezet??

Verwijderd

Scheelt het veel in geluids reductie?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik heb net vorige week mijn pc uitgerust met die matten en ik vind dat het niet zo heel veel verschil maakt

maarja het scheelt wel wat en het ziet er nog mooi uit ook :)
Pagina: 1