Vraag over E-mail wissel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb hele tijd meegedaan aan RC5-64 onder de naam: fokkeh@hetnet.nl. MAarja, nu is mijn email adres verandert. Ik heb laatst de client er weerop gegooit en ben gaan grazen, onder fokkeh@hetnet.nl, maar ja, dat werkt natuurlijk niet, dus heb nu geswitched naar fokkeh@gmx.net, maar ja, die 'mega flush' van 250 units waar komt die nu aan?

En krijg ik automatisch een emailtje van distributed.net over mijn nieuwe adres? of moet ik dat zelf aanvragen enzo? Want ik wil met dit adres nu lid worden van DPC, eigenlijk zo, dat de flush waarvoor ik nu aan het sparen bent nog onder de DPC naam komt te staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo1987
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 15:07
is je nieuwe email adres al bekent bij Distributed.net? dan kan je gewoon daarheen flushen, je moet natuurlijk wel met je nieuwe e-mail adres DPC joinen.

als je nieuwe e-mail nog neit bekent is dan meot je ff 1 blockje flushen, (voor de rest kan je gewoon blijven sparen) en dan met dat ene blockje ff een dag wachten en dan DPC joinen.

Als je ook nog RC5-72 blockjes onder je ouwe e-mail hebt geflushed dan kan je de 2 e-mail adressen samen voegen en dan is alles onder je nieuwe e-mail adres.

Systems Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
wow! samenvoegen? hoe de je dat dan? en als ik nu nog steeds mijn mega flush heb, dan kan ik natuurlijk niet 'ff' een blokje flushen, om een email van distributed te krijgen toch?
en moet je dat blokje dan ook met dit email adres gefetched hebben? of maakt dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:38

NightBird

DPC-Crew Coding
je emailadres wordt per packet bijgehouden, op het moment van finishen van dat packet.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-09 15:26
samenvoegen (retire) kun je hier doen --> klik. Je kunt zelfs 10 (email)accounts samenvoegen.

Echter nu werkt het nog niet, komt wel als de stats 100% inorde zijn. Just wait for a while :)

[ Voor 4% gewijzigd door MarcyDarcy op 07-12-2002 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo1987
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 15:07
je kan wel 1 blokje flushen. hoe doe je dat dan vraag je je af, nou gewoon zo:

verplaats je buff-out file ff naar een andere directory
laat je PC 1 blokje uitrekenen
verstuur dat ene blokje (handmatig)
verplaat je buff-out file weer trug naar de goeie directory
en ga verder met het sparen voor een megaflush

Systems Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
heb dus 1 blokje geflushed enzo, maar krijg geen emailtje van distributed.net! (op het email adres wat ik nu heb ingesteld) heb alles double checked.

komt dit omdat distributed nog steeds hun rc5-72 shit nog niet helemaal af heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:38

NightBird

DPC-Crew Coding
Bar-Le-Duc schreef op 08 december 2002 @ 23:18:
heb dus 1 blokje geflushed enzo, maar krijg geen emailtje van distributed.net! (op het email adres wat ik nu heb ingesteld) heb alles double checked.

komt dit omdat distributed nog steeds hun rc5-72 shit nog niet helemaal af heeft?
je krijgt _nooit_ ongevraagd mail van d.net.
Je moet dus naar de distributed.net stats page gaan, daar op je mailadres zoeken, dan naar je eigen statspage gaan en daar onder klikken op 'mail my password'. Dan pas krijg je een mailtje.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Pagina: 1