Toon posts:

[UT1] Aim verbeteren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Speel nu 2 jaar UT1, alleen zuigt mn aim nogal.
Als ik een potje deck 1vs1 ga dan knalt die ander me met zn sniper met 1 shot neer, gewoon goede aim dus.. weinig schoten nodig om iemand te raken.
Heb al verschillende mouse speed geprobeerd, draai nu op 1.0 met windows xp.
Misschien dat iemand me wat tips kan geven ? hoe je snel je aim verbetert.
andere mousspeed, andere user.ini instellingen, noem maar op

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:42
Veel oefenen is de enige goede tip eigenlijk...
En een lage muissnelheid zorgt ervoor dat je beter kan mikken, maar je moet niet te vaak van muissnelheid veranderen, omdat je er echt gewend aan moet raken :)
Ik gebruik een hoge muissnelheid en ik draai binnen één beweging helemaal rond, maar hierdoor kan ik wel snel reageren. Maar dat verschilt echt per mens of je het snel of langzaam wilt hebben.

The devil is in the details.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hmm, dat komt me bekend voor, alleen dan van een jaar geleden toen ik net met UT1 begon. I was blij als ik in 1 game iemand had gefragged :X
Maar na een half jaartje was ik er wel goed in opzich, maar dan wel instagib :P

Het komt niet door bijzondere settings oid. Het enige: Ik heb m'n mousspeed op 3 staan, aangezien ik dat fijner vind, en: De muziek uit! Dit, omdat je daardoor beter je tegenstander hoort. :)
Verder heb ik alles vrij standaard staan (behalve m'n keysettings, omdat ik links ben met de muis).

Dus, veel oefenen.
Dat oefenen doe je niet alleen door gewoon veel te spelen, maar ook, door 1vs1 met iemand te spelen die beter is dan jouw en vragen of hij je tips wilt geven over bepaalde dingen die je fout doet/beter kan doen. Daar heb ik ook veel van geleerd :)

En nog een kleine tip om het precies aimen zelf te leren: Kies een punt uit van een muur, ga dodgen/springen en bewegen en probeer ondertussen dat punt telkens te raken.

🌞🍃