[XBOX] Spelers online met XBC?

Pagina: 1
Acties:

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-12-2021
Search deed et niet, dus ik doe et zo maar even, zijn er nog nederlandse spelers die bijv Halo online spelen via XBC?

XBC is een handig tooltje waarmee je online kan zonder dat je Xbox Live hoeft te kopen (nee dit is geen spam of reclame, maar gewoon een nederlander die meer nederlanders wil laten weten dat het er is)

Ik weet niet of dit dus al bekend was onder de tweakers.. maaruh tja maakt niet uit om et nog een keer te melden niet waar?

www.xbconnect.com

Iemand zin in een potje HALO? Team Slayer? :)

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
uh volgens mij was dit paar keer langs geweest in het grote xdoos topic.
had volgens mij van paar mensen gehoord dat het wel kon maar nogal laggy

"If u do something do it with style, or do it at all."

• Insano
hmm nou ik heb niet echt veel van lag, je moet gewoon zorgen dat er alleen NLérs UKérs of DEérs in je spel zitten met gewoon kabel of ADSL (geen wanadoo cable etc..;) ) en dan gaat et wel goed hoor..

zojuist met 8 man zitten Halo Team Slayeren.. was lache :D

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ik heb chello (mag je toch van verw88 dat het redelijk "soepel" gaat), maar ik lagte als de p, wat ken ik hier aan doen,

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

halo lagt bijna altijd (nog nooit een normaal potje kunnen spelen) .. maar timesplitters 2 heeft er nooit last van, en Unreal Champoinship heeeel soms (zelfs tegen US mensen bijna geen lag)

This space is occupied

• Insano
ik heb alleen maar normale halo potjes gespeelt, never veel lag.. behalve als er iemand weggaat ofzo.

Bizarro: had je de nieuwste XBC versie?

Verwijderd

Moet mijn xbox gemod zijn om XBC te draaien??

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:04

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Ik heb een router. is dat een probleem? Vorige keer dat ik het dee ging het niet. En nee je xb hoeft niet omgebouwd te zijn.

.

Verwijderd

Xbconnect werkt ongeveer zo: je sluit je xbox aan met utp met je pc (via een hub/switch) je gaat in het spel naar de Xbox link optie, deze begint dan naar games te zoeken. Je start Xbconnect op en joined een channel, de channel host start de game en je xbox denkt dan dat hij is gelinkt met een andere xbox maar dan over internet en voila hij doet et. Router werkt dus. 8)

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ja, ik heb de nieuwste versie DSC

Verwijderd

Hmm, ik ben van plan om online te gaan met m'n XBOX (ik heb een @home abbo). Als ik het goed begrijp gaat dat dus zo:

UTP kabeltje van mijn @home modem naar een Hub, en vanaf deze hub naar mijn PC en M'n Xbox. Als ik dan online wil moet ik dus op m'n PC het programma XBC opstarten (channel joinen) en dan kan ik online met m'n XBOX?

Maakt het nog verschil of ik een 10 Mbit of 100 MBbit Hub koop? (ik ga hem alleen voor online gamen gebruiken.

ps. Weet nog iemand een goedkope online shop voor een hub en UTP kabel (10m)??

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2002 18:40 ]

Verwijderd

Als je een extra netwerk kaart hebt, kan je ook die erinzetten en utp crosslink gebruiken volgens mij.

Verwijderd

Is het ook mogelijk om met HALO met meerdere spelers op een XBOX online te gaan??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 17:09:
Is het ook mogelijk om met HALO met meerdere spelers op een XBOX online te gaan??
Dit betwijfel ik. iig kan het met XboxLive! niet

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 17:09:
Jep dat kan. Je kunt met 4 spelers splitscreen Online spelen.
Ttrouwens Ik speel af en toe halo ook met xbc. En als je op een server speelt met een goede connectie dan is er zeer weinig lag

• jazzVL
kan je ook met 1 xbox op 2 tv's spelen?

Verwijderd

Je bedoelt player 1 op tv nr.1 en player 2 op tv nr.2? Nee dat lijkt me niet, daarvoor heb je 2 xboxen nodig.

• jazzVL
ja dat bedoel ik.
hmm wel jammer.
dat dat niet kan.
kan volgens mij nog geen een console
maar ja pech gehad

Pagina: 1