Toon posts:

Aldi PC

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor het eerst in mijn computerleven heb ik niet zelf een pC in elkaar gebouwd of bij de computerboer om de hoek gekocht, maar die nieuwste Aldi-MD 8000 gekocht, shame on me?
In ieder geval: het werkt als een trein, 3 jaar garantie, mooi dus. Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen met deze PC, vandaar deze post.
Wie?

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

OK, de searches van GoT zuigen.

Wat dacht je hiervan: [google=site:tweakers.net aldi pc] ? 158 hits, en er staat minimaal in dat er tevreden gebruikers zijn - voornamelijk wegens gemakkelijk en toch hier en daar een merkje op - en dat het net iets goedkoper, en dat het geluid beter had gekund, maar niet veel.

Gokje.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

en dat er een psu van "maar" 250 watt inzit en geen fdd
maar verder lekker compleet systeem (totdat je hem zelf gaat installen?)

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

PipoDeClown schreef op 07 december 2002 @ 07:41:
en dat er een psu van "maar" 250 watt inzit en geen fdd
maar verder lekker compleet systeem (totdat je hem zelf gaat installen?)
Een voeding van "maar" 250 Watt is meer dan genoeg. Zolang hij maar echt 250 Watt kan leveren. Een gemiddeld P4 / AMD systeem trekt rond de 150 Watt.
Probleem is alleen dat er hier in Europa te veel "troep" wordt verkocht. En dan vooral voeding die alleen maar een MAX wattage vermelden ipv continous power...

En die FDD... Het is wel ERG lang geleden dat ik nog een floppie heb gebruikt :)

[ Voor 11% gewijzigd door TFHfony op 07-12-2002 07:52 ]

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 14:18

lordsnow

I know nothing

Mischien... maar een flop is toch wel heel erg handig soms

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Zie de vele aldi topics, conclusie best goeie pc's, zit ook altijd gewoon spul in als msi omgedoopt tot medion.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.