[DVD/VHS] ervaringen met DVD/VHS combi spelers?

Pagina: 1
Acties:

• TaXaN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09-2023
M'n vriendin en ik zijn net gaan samenwonen. Vorige week een TV gekocht en nu zijn we aan het kijken voor een DVD en VHS speler. Dat we beide willen, staat zo goed als vast. Bij het bekijken van het aanbod merkte ik dat er tegenwoordig ook DVD/VHS combi spelers bestaan. Dat is eigenlijk ideaal, je spaart er toch wel wat geld mee uit.

Ik heb wat zitten rondzoeken maar ik vind nog niet veel informatie over zulke toestellen. Zelfs hier op AV vind ik er niets over. Wie heeft ervaring met zulke toestellen en wilt die hier even neerpennen? Is de kwaliteit dezelfde als aparte toestellen (van dezelfde klasse ongeveer natuurlijk)?

Iets specifieker: in de buurt staat deze Panasonic in promotie. Er staat niet veel info bij dus er kan niet veel over gezegd worden maar misschien heeft iemand hier toevallig ervaring met dit toestel? Is Panasonic in het algemeen een deftig merk?

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.

• Snipisnap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025
Misschien een rare suggestie...
Maar waarom koop je niet een 2e hands VCR en stop je ff iets meer geld in een goede DVD-speler?
Ik kan me nl niet voorstellen dat er echt een goed beeld komt uit zo'n combi-bak, waar ze zo veel mogelijk in gepropt hebben.

"It certainly appears so..."

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:09

Aidix

Geluidspietlut

Zzzzz.... alsof een normale DVD/VHS speler zo vol zit, dat is meer lucht dan inhoud.

Wat wel belangrijk is: gaat 1 kapot dan ben je de ander ook kwijt, en VHS spelers gaan gewoon snel stuk.