Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!
Ik bedoel voor het opnemen op mijn pc en niet afspelen op de tv
dus ik wil de televisie op me pc aansluiten en dat ik dan van de tv of video kan opnemen (dus dat ik zeg maar videoclips o.i.d kan opnemen)
dus ik wil de televisie op me pc aansluiten en dat ik dan van de tv of video kan opnemen (dus dat ik zeg maar videoclips o.i.d kan opnemen)
Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!
Ik denk dat Radeon wel een goed antwoord is. Als het goed is kan je daar wel mee opnemen vanaf af je teevee. Er wordt bedoelt dat ie MPEG1 & 2 can capturen en waarschijnlijk dus ook avi.
dat is wel beter:)))
ga ik daar eens naar kijken
thnx
ga ik daar eens naar kijken
thnx
Matrox Marvel G400 en een snelle schijf. Die kaart captured in echt hoge kwaliteit (MJPEG, behoorlijk grote bestanden). Om het dan op VCD te zetten moet je het wel converteren naar MPEG1...
je bedoelt die met TV en die 16 mb heeft?
want er komt ook G450 TV uit die lijkt me ook wel wat die heeft 32mb erop
ik heb een maxtor 40 GB hd 7200 rpm, 2 mb cache ata66
want er komt ook G450 TV uit die lijkt me ook wel wat die heeft 32mb erop
ik heb een maxtor 40 GB hd 7200 rpm, 2 mb cache ata66
Verwijderd
ja moet gewoon een miro dc 10 pakken zwaar strak beeld je moet alleen een flinke hd hebben met minimaal 25 gig want anders kom je niet ver
kijk op www.pinnaclesys.com
kijk op www.pinnaclesys.com
Die zou ik ook wel graag willen maar een groot probleem het werkt niet met windows 2000:( en aangezien ik dat erop heb staan..
en anders moet ik steeds switchen van win2k naar win98 en das ook niet zo lekker..
en anders moet ik steeds switchen van win2k naar win98 en das ook niet zo lekker..
Pagina: 1