Capturen Welke kaart moet ik hebben

Pagina: 1
Acties:

• brous
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 19:46

brous

No Soap for you!!

Topicstarter
Ik wil gaan capturen met me pc (dus tv opnemen op de pc of VCD) maar ik weet niet psies welke kaart ik daarvoor moet gebruiken.
Het belangrijkste is natuurlijk dat die goed captured ik heb een pinacle tv kaart gehad en die deed het niet goed en ook een MP10 maar daarmee had ik steeds een sync probleem.
Nu zoek ik dus nog steeds een goeie capturekaart het mag ook op een videokaart zitten zoals ati all in wonder.
De pc die ik heb is er goed genoeg om te capturen dus de minimum eisen van een kaart maken niet uit.

Alvast bedankt
Brous

Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!

Verwijderd

Radeon ViVo (avi, mpeg1, mpeg2) uitstekende dvd playback.

• brous

brous

No Soap for you!!

Topicstarter
Ik bedoel voor het opnemen op mijn pc en niet afspelen op de tv

dus ik wil de televisie op me pc aansluiten en dat ik dan van de tv of video kan opnemen (dus dat ik zeg maar videoclips o.i.d kan opnemen)

Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 21:41
Ik denk dat Radeon wel een goed antwoord is. Als het goed is kan je daar wel mee opnemen vanaf af je teevee. Er wordt bedoelt dat ie MPEG1 & 2 can capturen en waarschijnlijk dus ook avi.

• brous

brous

No Soap for you!!

Topicstarter
dat is wel beter:)))
ga ik daar eens naar kijken
thnx

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
Matrox Marvel G400 en een snelle schijf. Die kaart captured in echt hoge kwaliteit (MJPEG, behoorlijk grote bestanden). Om het dan op VCD te zetten moet je het wel converteren naar MPEG1...

• brous

brous

No Soap for you!!

Topicstarter
je bedoelt die met TV en die 16 mb heeft?
want er komt ook G450 TV uit die lijkt me ook wel wat die heeft 32mb erop

ik heb een maxtor 40 GB hd 7200 rpm, 2 mb cache ata66

Verwijderd

ja moet gewoon een miro dc 10 pakken zwaar strak beeld je moet alleen een flinke hd hebben met minimaal 25 gig want anders kom je niet ver

kijk op www.pinnaclesys.com

• brous

brous

No Soap for you!!

Topicstarter
Die zou ik ook wel graag willen maar een groot probleem het werkt niet met windows 2000:( en aangezien ik dat erop heb staan..
en anders moet ik steeds switchen van win2k naar win98 en das ook niet zo lekker..

Pagina: 1