Ik gebruik o.a. gnome en ben een beetje aan het spelen met de theme's, maar er is een ding waar ik me een beetje aan begin te ergen en dat is dat welke theme ik ook pak de iconen (nautilus) in de vensters niet meeveranderen 

Op irc werd mij verteld dat ik hiervoor de gtk-pixmap-engines moest instaleren, maar als ik emerge -s gtk-engines-pixmap doe in gentoo word er aangegeven dat die al geinstaleerd is en remergen heeft ook niet tot resultaat geleid.
Kijkend naar de instalatie log blijkt ook dat alles inweze goed geinstaleerd is en er geen errors zijn stukje uit installog
Tuurlijk heb ik ook gecheckt of de iconen wel aanwezig waren en dat is het geval, als ik nl kijk in /usr/share/pixmaps/nautilus/...noem maar een theme... dan staan daar gewoon de icoontjes tussen die moeten komen op de plaats waar nu de native icons staan.

Op irc werd mij verteld dat ik hiervoor de gtk-pixmap-engines moest instaleren, maar als ik emerge -s gtk-engines-pixmap doe in gentoo word er aangegeven dat die al geinstaleerd is en remergen heeft ook niet tot resultaat geleid.
Kijkend naar de instalatie log blijkt ook dat alles inweze goed geinstaleerd is en er geen errors zijn stukje uit installog
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| >>> Merging x11-themes/gtk-engines-pixmap-0.12 to / --- /usr/ --- /usr/share/ --- /usr/share/themes/ --- /usr/share/themes/Pixmap/ --- /usr/share/themes/Pixmap/gtk/ >>> /usr/share/themes/Pixmap/gtk/gtkrc >>> /usr/share/themes/Pixmap/gtk/arrow_down1.png >>> /usr/share/themes/Pixmap/gtk/arrow_down2.png >>> /usr/share/themes/Pixmap/gtk/arrow_down3.png >>> /usr/share/themes/Pixmap/gtk/arrow_left1.png >>> /usr/share/themes/Pixmap/gtk/arrow_left2.png >>> /usr/share/themes/Pixmap/gtk/arrow_left3.png |
Tuurlijk heb ik ook gecheckt of de iconen wel aanwezig waren en dat is het geval, als ik nl kijk in /usr/share/pixmaps/nautilus/...noem maar een theme... dan staan daar gewoon de icoontjes tussen die moeten komen op de plaats waar nu de native icons staan.