Heeft iemand dit? Ik wil graag cooler van ouwe cpu cooler erop zetten. Is er een site waar dit voor gedaan word of kan iemand me er ff bij helpen
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 22:24 schreef Nikel het volgende:
Gewoon de schroevjes tussen de koelvinnen draaien, moet wel lukken.[/quote]ehm dus ik kan gewoon een hele cooler er boven schroeven door die andere shit heen?
Gewoon de schroevjes tussen de koelvinnen draaien, moet wel lukken.[/quote]ehm dus ik kan gewoon een hele cooler er boven schroeven door die andere shit heen?
Verwijderd
Heatsink met een schroevendraaier van de core wippen. Dan een CPU koeler met heatsink erop plakken. Doe op de hoekjes van de core een klein beetje secondelijm en op het midden wat koelprut voor de geleiding. En dan de heatsink + koeler erop duwen.
Werkt perfect. En om het helemaal compleet te maken moet je eigenlijk ook nog heatsinkies op het geheugen zetten.
V770 draait nu op 148/240
Werkt perfect. En om het helemaal compleet te maken moet je eigenlijk ook nog heatsinkies op het geheugen zetten.
V770 draait nu op 148/240
die van mij draaide altijd op 160/249
tegenwoordig is ie nog maar stabiel tot 160/220. Weet iemand soms waaraan dit ken liggen?
tegenwoordig is ie nog maar stabiel tot 160/220. Weet iemand soms waaraan dit ken liggen?
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 22:39 schreef Ceaser het volgende:
tegenwoordig is ie nog maar stabiel tot 160/220. Weet iemand soms waaraan dit ken liggen?[/quote]Koelpasta uitgedroogd?
tegenwoordig is ie nog maar stabiel tot 160/220. Weet iemand soms waaraan dit ken liggen?[/quote]Koelpasta uitgedroogd?
Het is heel simpel, ik heb ook een koeler op een V770 gezet. je moet alleen NIET de vinnen er af proberen te wippen zoals iemand hierboven zij, omdat er geen manier is om hem er weer op te krijgen (voor zover ik weet). Je kunt gewoon een 486 koeler met schroeven er in vastdraaien. Voorzichtigheid wel geboden, dat je niet de plank breekt.
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 11:08 schreef Bart B het volgende:
je moet alleen NIET de vinnen er af proberen te wippen zoals iemand hierboven zij, omdat er geen manier is om hem er weer op te krijgen (voor zover ik weet[/quote]Op de hoekjes van de core secondelijm doen. in het midden wat koelprut en dan een andere heatsink met actieve koeler erop plakken.
je moet alleen NIET de vinnen er af proberen te wippen zoals iemand hierboven zij, omdat er geen manier is om hem er weer op te krijgen (voor zover ik weet[/quote]Op de hoekjes van de core secondelijm doen. in het midden wat koelprut en dan een andere heatsink met actieve koeler erop plakken.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 11:01 schreef IronClaw het volgende:
Koelpasta uitgedroogd?[/quote]Als je wat beter kijkt zie je dat z'n core nog steeds op dezelfde snelheid kan draaien, maar z'n mem niet....
heeft dus niks met uitgedroogde pasta te maken.
Ik heb het zelf ook meegemaakt: m'n V770 deed eerst 220 zonder problemen, maar nu krijg ik met 200 witte spikkeltjes
Koelpasta uitgedroogd?[/quote]Als je wat beter kijkt zie je dat z'n core nog steeds op dezelfde snelheid kan draaien, maar z'n mem niet....
heeft dus niks met uitgedroogde pasta te maken.
Ik heb het zelf ook meegemaakt: m'n V770 deed eerst 220 zonder problemen, maar nu krijg ik met 200 witte spikkeltjes
*insert signature here
Pagina: 1