Toon posts:

Foute file extensie

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
OOOPs , heb niet opgelet bij het proberen te openen van een .wad file , en heb vergeten het vinkje uit te zetten , nu geeft ie elke keer aan openen met kladblok
Hoe kan ik dit weer terugzetten ???

dank u.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Kun je toch veranderd bij de Map Opties?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 18:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

In de verkenner naar beeld/opties gaan, tweede tabblad is waarschijnlijk extenties, daar je wad file opzoeken en de link met notepad verwijderen :P

Oh en volgende keer even [OS naam] in je topictitel zetten alsjeblieft, maar ik neem aan XP? Weet daar even niet uit mijn hoofd of de opties niet onder "Bewerken" zit..

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Verwijderd

Topicstarter
UUUh nee het is 98 second ed sorry

Verwijderd

Topicstarter
hufkes schreef op 07 december 2002 @ 00:08:
In de verkenner naar beeld/opties gaan, tweede tabblad is waarschijnlijk extenties, daar je wad file opzoeken en de link met notepad verwijderen :P

Oh en volgende keer even [OS naam] in je topictitel zetten alsjeblieft, maar ik neem aan XP? Weet daar even niet uit mijn hoofd of de opties niet onder "Bewerken" zit..
Hij heeft al mijn wad file`s , die eerst gewoon zon blokje waren met windows logo erin , nu omgezet naar note pad , op zich niet erg , maar de spellen waar de file`s voor gebruikt worden lopen nu niet meer ;-(

Verwijderd

Extra->Mapopties-> bestandstype..

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij de bestandstypen, en kijk anders even in de Windows help, want daar staat het vast in.

Lees voor de volgende keer even Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 door, voor je een topic opent in Windows Operated Systems

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.