"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
Extra schakelaartje voor de leds zetten danVerwijderd schreef op 06 December 2002 @ 23:03:
Ik geloof dat hij de ledjes van een baybus makkelijk uit kan schakelen zonder dat de koelers stoppen te draaien. correct me if i'm wrong
edit, ik denk dat hij zo'n fan heeft met ingebouwde ledjes.
Ik zou dan eens kijken of je niet kan zien of de leds parallel zijn aangesloten, als ze parallel zijn aangesloten zou je er gewoon een knopje kunnen tussen solderen.
[ Voor 30% gewijzigd door DinX op 06-12-2002 23:10 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Nee, heb geen idee of dat zou kunnen, ben niet de (on)gelukkige eigenaar van zo'n kerstartikel
RATS, te langzaam
[ Voor 13% gewijzigd door bramseltje op 06-12-2002 23:11 ]
Verwijderd
Verwijderd
waarvan je er 1 moet doorknippen en via een schakelaar moet doen, toch buitenomTaliesin schreef op 06 December 2002 @ 23:13:
Als je er eentje van sunbeam hebt word het lastig, daar komt de stroom voor de leds door 2 draadjes uit de motor.
Verwijderd
Als ik vanmiddag thuiskom (jawel kzit op school) Zal ik ff een fototje poste van mijn gemodde fan, een gewone acryan
Verwijderd
Voor de rest gaat na 2 jaar nu het licht weer uit van dit topic....
Check voortaan de datum van de topicstart alvorens een topic te kicken
Dit topic is gesloten.
![]()