Een huisgenoot van mij heeft een nieuwe computer gekocht en nu willen we Win XP installeren. Helaas, dit lukt ons niet.
Als we booten van de CD-ROM, dan start hij het winXP setup programma wel en dan kiezen we voor installatie van Win XP maar dan zegt ie dat er geen harde schijf is.
Ik wilde dan de c-schijf formatteren, maar dat wil die computer niet.
Geprobeerd:
-boot-flop die bij de PC werd geleverd, maar daar werden we ook niet echt wijzer van.
-Fdisk geprobeerd, die herkende wel een harde schijf. Die staat op active. Kan alleen nergens de format functie in dat programma vinden
-Search van GoT, maar daar werd ik ook niet echt wijzer van.
De Harddisk is aangesloten op een raid IDE connector van het moederbord (A7V8X).
(Van RAID snap ik sowieso niet zo veel)
Als we booten van de CD-ROM, dan start hij het winXP setup programma wel en dan kiezen we voor installatie van Win XP maar dan zegt ie dat er geen harde schijf is.
Ik wilde dan de c-schijf formatteren, maar dat wil die computer niet.
Geprobeerd:
-boot-flop die bij de PC werd geleverd, maar daar werden we ook niet echt wijzer van.
-Fdisk geprobeerd, die herkende wel een harde schijf. Die staat op active. Kan alleen nergens de format functie in dat programma vinden
-Search van GoT, maar daar werd ik ook niet echt wijzer van.
De Harddisk is aangesloten op een raid IDE connector van het moederbord (A7V8X).
(Van RAID snap ik sowieso niet zo veel)