Toon posts:

sony banner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
*#&&#(%(@#%(, er is geen eens een mogelijkheid om de Sony banner weg te klikken als je eenmaal er op geklikt hebt. Vind dit echt een beetje on-tweakers.net hoor, schandalig!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
alt-f4?

Verwijderd

Topicstarter
Dan sluit hij de hele browser

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Een keertje extra F5 moet het verhelpen.
Ik heb die banner trouwens nog nooit gezien.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• sdomburg
Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 21:49:
Dan sluit hij de hele browser
Dan heb je je beginpost verkeerd geforumeerd, bij een popup stel ik me namelijk een javascript.popup voor, die dus in een nieuw venster opent, eventueel zonder [X] knop.

Verwijderd

Topicstarter
Dan heb je je beginpost verkeerd geforumeerd, bij een popup stel ik me namelijk een javascript.popup voor, die dus in een nieuw venster opent, eventueel zonder [X] knop.
Waar heb ik het over een pop-up gehad?

• sdomburg
Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 21:54:
[...]

Waar heb ik het over een pop-up gehad?
Argh, ik zie spoken ;)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Schandalig ja, ik heb geen flauw idee waar het je over hebt. Kom eens met een screenshot of iets dergelijks, ik heb geen zin in WEER een "oh een banner wat wordt mij toch een groot onrecht aangedaan, kutcrew"-topic wat uiteindelijk een foutje blijkt te zijn.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Krijg hem niet meer, waarschijnlijk is mijn IP geregistreerd.

In ieder geval gaat het om de sony banner waarin je meerdere apparaten kan bekijken.

Ik vind banners niet te gek, zit zelf in de branche(ook met webads) maar layer banners moeten wel op een gegeven moment weg te kunnen klikken zijn.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Nou, als je zelf ook in de branche zit, dan weet je dat je het niet altijd voor het kiezen hebt.

Bedoel je dit ding trouwens:

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~bui/screens/screenshot.jpg

:?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, die van Sony.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-03 11:17

Daniel

Kapitein NCC-1701
Wouter Tinus schreef op 06 December 2002 @ 22:33:
Nou, als je zelf ook in de branche zit, dan weet je dat je het niet altijd voor het kiezen hebt.

Bedoel je dit ding trouwens:

[afbeelding]

:?

Da's KMPG, dat is hem niet. Van Sony draait er bij mijn weten geen screenad: alleen een gewone 468x60 op de Buyers Zone en de Big-Ad (die al een maand loopt) op de frontpage.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dan staat ie dus gewoon tussen de headlines in en niet over de content heen. Logisch dat ie dan ook niet weg te klikken is.

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-03 11:37
jah maar die ad van sony is echt wazig ? wat voor nu heeft het ? je kan 1x klikken op iets en dan krijg je een ander artikel en verder kun je niet naar een site of zo gaan... of een ander artikel bekijken...

frusterend zo'n tease ad... :P die p4-mobile van intel was tenminste goed.. klik klik :)

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
F5 :)

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 21:21
Die KPMG ads (en al z'n tekst blockende vriendjes) zijn wel ERG irritant. Ik heb me er al bij neergelegd dat ik nooit iets van die marketingmannetjes zal snappen, want wie wil er nou diensten/producten van je betrekken als hem eerst het lezen van een website onmogelijk wordt gemaakt?

Hoeveel invloed heeft T.net eigenlijk op de ads die ze vertonen. Ik kan me voorstellen dat je een bepaalde ruimte toewijst aan ads (bigbanners etc), maar dat je niks kan doen tegen tekst blokkende ads lijkt me vreemd. Dus is dit een contractkwestie ofzo? Of is dit de enige manier om nog ad inkomsten te krijgen?

NB: Niet bedoeld als een crew-bash-post, maar puur uit nieuwsgierigheid. Als ik me echt te erg ga ergeren verlaat ik t.net wel of neem een abbo :P

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

T.net kan campagnes weigeren, maar daarmee snijden we onszelf ook in de vingers, want een geweigerde campagne levert natuurlijk geen geld op. Bovendien loop je het risico om de adverteerder (tijdelijk) weg te jagen. Er moet dus een afweging gemaakt worden tussen de hoeveelheid irritatie bij de bezoekers en de hoeveelheid inkomsten. Als jij een hele irritante banner tegenkomt (zoals die van KPMG) dan kun je er veilig vanuit gaan dat die T.net ook veel geld oplevert, omdat we onze bezoekers natuurlijk niet graag lastig vallen met dat soort gedrochten :P. Op dit moment is dat echter wel nodig, om een reserve op te bouwen voor de eerste maanden van volgend jaar (waarin de meeste bedrijven nauwelijks willen adverteren).

[ Voor 11% gewijzigd door Wouter Tinus op 10-12-2002 01:11 ]

Pagina: 1