[SOYO] Videokaart driver

Pagina: 1
Acties:

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 23:25

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Topicstarter
Op een laptop van Soyo (PW-930s) is een nieuwe installatie van W98 gezet.

Deze herkent de videokaart niet, ook niet het type. In de bios is het type ook nergens terug te vinden, en op de originele homepage van Soyo (zie bovenstaande link) oowk al niet :(.

Waar kan ik er achter komen wat voor type kaartje het is, en hoe kan ik de drivers hiervoor installeren?

Een CD van een nieuwe Windowsversie (voor de drivers) helpt ook niet.

Een bedankje voor diegene die de oplossing biedt... _/-\o_

Op dit moment wordt dit vanuit het werk geregeld, en ik kan daarom reageren tot 21:15. Morgenochtend vanaf 9:30 ben ik anders weer van de patij.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ff typo uit titel gehaald.

Verwijderd

Kijk even op de videokaart of er nummers op onderdelen staan, dan zoek je met google op die nummers, zo heb ik het ook eens gefixed.

Kijk ook even bij start > uitvoeren > dxdiag > beeldscherm, dan onder apparaat.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 10:10 ]

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 20:53:
Kijk even op de videokaart of er nummers op onderdelen staan, dan zoek je met google op die nummers, zo heb ik het ook eens gefixed.

Kijk ook even bij start > uitvoeren > dxidiag > beeldscherm, dan onder apparaat.
DXIDIAG-bestand kan 'ie niet vinden...
De betreffende PC is een laptop, openschroeven gaat niet zo makkelijk bij dat ding, en de hele handel zit onboard :P

Verwijderd

Misschien kun je Soyo een mailtje sturen om naar de driver of het type te vragen, met google kan ik het eigenlijk ook niet vinden.

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Topicstarter
Had ik ook al willen doen; het grooooote probleem is dat deze schootdoos morgen aan het begin van de middag compleet geinstalleerd bij een klant moet staan. Voor die tijd hebben zij echt niet gereageerd.

Ik probeer morgenochtend even of een WinXP CD wél de benodigde drivers heeft.

Verwijderd

als je even op soyousa.com kijkt , zoek dan laptops en voila daar staan de drivers,binnen 5 minuten gevonden dus ik weet niet hoe jij zoekt maar in ieder geval veel success

Verwijderd

By the way in dit laptopje zit dus een chips en technology videokaartje ,je moet dus in het rijtje links zoeken naar laptop en downloaden gebeurt door op het soyo logo te drukken

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 december 2002 @ 01:00:
als je even op soyousa.com kijkt , zoek dan laptops en voila daar staan de drivers,binnen 5 minuten gevonden dus ik weet niet hoe jij zoekt maar in ieder geval veel success
|:(

In één keer via hun site ook bij de drivers beland. (* Bastiaan schaamt zich diep...).
In ieder geval bedankt, probleem is idd verholpen!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
offtopic:
het is DXDIAG , dus niet DXIDIAG ;)
probeer strax maar eens bij Uitvoeren :>

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

Yonni schreef op 07 december 2002 @ 10:01:
offtopic:
het is DXDIAG , dus niet DXIDIAG ;)
probeer strax maar eens bij Uitvoeren :>
Ik weer met men typvouten |:(

Had er zelfs bij zijn andere bericht er overheen gelezen, ik dacht dat hij bedoelde dat dxdiag zijn videokaart ook niet aangaf.
Pagina: 1