Toon posts:

[TV] Sony KV-21FX30 of Samsung CW21M63 (Plano vs. Triniton)

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van mijn vorige topic is de keus (55cm televisie met vlakke beeldbuis) gevallen op een Sony KV-21FX30 (Wega) met triniton beeldbuis of een Samsung CW21M63 (Plano beeldbuis). In principe wil ik er morgen een kopen.

Heb de toestellen vandaag bij de Makro naast elkaar gezien, maar kan nog geen goede keus maken aangezien ik er niet achter ben gekomen welke beeldbuis ik nu mooier/beter vind :( Graag hoor ik jullie meningen/bevindingen over deze toestellen cq. beeldbuizen, want ik vind het ontzettend moeilijk een keus te maken.

De sony KV-21FX30 is in Duitsland erg (?) scherp geprijst (299 euro). De Samsung kost bij de Makro 315 euro (wat een nette prijs is volgens mij). Mocht het zo zijn dat die Sony ook voor dat geld in Nederland te koop is, dan koop/bestel ik 'm gewoon hier (mits ik de Sony kies :))

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
ik heb de Sony en vindt het een top toestel,
het eenigste naadeel wat ik er aan heb kunnen ontdekken is het onrustige beeld.
Maarja ik ben ook 100hz gewend. :)

Maar als je gaat kijken naar een tv moet je is vragen of ze er een dvd-speler op kunnen zetten.
dan kan je pas goed vergelijken.
want vaak zijn er in de winkel 80 tvtjes op 1 kabelverbinding aangesloten!

Sony wordt bij redzac duitsland verkocht voor 299.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/duncan/centertv.JPG
mijn sony tv thuis.

[ Voor 21% gewijzigd door Dnc1n op 06-12-2002 21:07 ]

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Ik heb de Sony 21FX30, en heb er totaal geen problemen mee :)
Beeld is goed, geluid is goed.

Ik vind het design ook wel mooi......

Verwijderd

Topicstarter
Heb gisteren de Sony 21FX30 voor 299,- gekocht bij Mega Company (Redzac) in Duitsland (Nordhorn). Hij stond 5 km verderop (bij de Mediamarkt) voor 399,- in de winkel ;)
Gisteravond gelijk ff aangesloten; ben erg tevreden !! Perfect beeld, mooi kleurencontrast. Veel instelmogelijkheden, mooi menu, mooi design, etc. Goede koop dus

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Ik zou persoonlijk voor de Sony gaan. Puur omdat ik meer van het beeld van Sony buizen houd.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb zelf ook de sony, en ik heb niks te klagen over het toestel :) Voor op m'n slaapkamer groot genoeg en het design vind ik ook wel aardig :) Ik heb 'm een aantal maanden geleden voor 380 euro gekocht. Tot op heden nog geen spijt!

Verwijderd

sony

Verwijderd

Zou voor de Sony gaan, gewoon een stukje kwaliteit
Dnc1n schreef op 06 December 2002 @ 21:04:
ik heb de Sony en vindt het een top toestel,
het eenigste naadeel wat ik er aan heb kunnen ontdekken is het onrustige beeld.
Maarja ik ben ook 100hz gewend. :)

Maar als je gaat kijken naar een tv moet je is vragen of ze er een dvd-speler op kunnen zetten.
dan kan je pas goed vergelijken.
want vaak zijn er in de winkel 80 tvtjes op 1 kabelverbinding aangesloten!

Sony wordt bij redzac duitsland verkocht voor 299.

[afbeelding]
mijn sony tv thuis.
Vindt je het gek dat je beeld trilt... Welke idioot legt er ook een box op zijn tv :?

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03-2025
Only Sony!

Ik heb deze:

http://www.kieskeurig.nl/...68F100302644?opendocument

Stuk goedkoper, alleen deze heeft wel MONO geluid :/

Maar ik heb deze genomen omdat hij lekker klein in behuizing is, er zit zo rond het beeldbuis 2cm aan elke kant aan behuizing (behalve aan de onderkant natuurlijk)

Prima dingetje hoor, ben er erg blij mee :)

[ Voor 96% gewijzigd door mdj84nl op 10-12-2002 17:25 ]

• mdev
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Sony... Ik heb precies hetzelfde model en het is gewoon een erg goede tv voor een goede prijs, iets duurder als gemiddeld, maar dat wordt driedubbel terugbetaald.
Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 16:21:
Zou voor de Sony gaan, gewoon een stukje kwaliteit

[...]

Vindt je het gek dat je beeld trilt... Welke idioot legt er ook een box op zijn tv :?
Van dat getril heb ik eigenlijk alleen maar last als 'ie nog koud is. Verder ben ik heel goed te spreken over dit model. Stukken beter als die Philips die we beneden hebben staan en veel scherper.

• pruiter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-07 12:09
Ik werk in een winkel waar ze beiden verkocht worden. Ik heb al een aantal van die Samsungs terug zien komen met convergentie problemen in de hoeken. Is heel duidelijk te zien bij bijvoorbeeld RTL4, aan de ene kant van het logo een blauwe zweem, aan de andere kant een rode.... de mate waarin ze dit probleem hadden verschilde echter wel nogal (van geen gezicht tot heel erg moeten zoeken om het te zien).
Over de Sony heb ik eigenlijk nog nooit klachten gehad.
Pagina: 1