Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Vast niet
Maar volgens mij was het nu toch ook wel weer mooi geweest.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dat wordt door React niet meer ondersteund geloof ik...ImPrEzA schreef op 06 December 2002 @ 21:30:
het is wel duidelijk idd, maar het kan toch ook onzichtbaar worden? zoals de archieven op het Fok!Forum, je ziet ze niet in de index, je kan er niet in posten, maar de bestaande berichten wel lezen... moet toch te doen zijn of niet?
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
en wel zichtbaar maar niet in te posten is geen optie?Daniel schreef op 06 December 2002 @ 23:31:
Het bestaat inderdaad nog wel, het is alleen niet zichtbaar voor gebruikers.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Je bedoelt Amerika Onder VuurBolk schreef op 07 December 2002 @ 02:41:
is dat ook met AOV?
boeit dat?
[ Voor 29% gewijzigd door Erkens op 07-12-2002 10:11 ]
ja
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
lijkt mij niet, tis toch geen techpost ofzo

maargoed die discussie is al vaak genoeg gevoerd
Zien doe je 'm immers niet meer, maar mocht het nou nodig zijn, dan wil iemand vast wel ff een med bouwen
Btw Duinkonijn, mag ik eens vragen waarom je postcount wel boeit
[ Voor 18% gewijzigd door Renegade op 07-12-2002 10:26 ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Waarom mag je dat niet meer vragen eigenlijk?
Iemand stel een normale vraag, en er wordt altijd zo op gereageerd. Zeg dan niks, want zo is het wel heel makkelijk om posts te scoren

[ Voor 12% gewijzigd door kamerplant op 07-12-2002 10:30 ]
🌞🍃
mja, mij boeien die postcounts echt nietDataBeest schreef op 07 december 2002 @ 10:28:
[...]
Waarom mag je dat niet meer vragen eigenlijk?
Iemand stel een normale vraag, en er wordt altijd zo op gereageerd. Zeg dan niks, want zo is het wel heel makkelijk om posts te scoren![]()
en ik wilde gewoon vragen waarom dat zo belangrijk is?
Op de één of andere manier zijn er altijd wel weer users die de postcount uitermate interessant vinden. Ik ken er zelfs die dagelijks hun 'status' bijhouden in de top 250 van Kees. Dat ze dat willen doen boeit mij niet echt, maar er zullen ongetwijfeld ook mensen zijn die het zó interessant vinden dat ze ook een hoop nutteloze posts gaan doen, puur om in die top 250 te blijven staan.
Persoonlijk vind ik dat gedrag niet echt nodig. Verder kun je rustig zeggen dat dat soort aantallen belangrijk zijn, maar het enige waarvoor het ook maar een beetje interessant zou kunnen zijn is SG+HK access maar dat is bij Duinkonijn al niet meer van toepassing.
Verder zegt het nummertje vrij weinig omdat af en toe toch de posts in de HK eraf worden getrokken. Nou kunnen we wel in de admin je postcount opzoeken/zien voor alle posts, maar dan moet zoiets handmatig worden gedaan en dat is nog redelijk wat werk, want iedereen wil dan ineens zijn postcount weten
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Mja, een beetje vreemd idd
Maar, zolang die user goede posts post is het toch alleen maar goed als ie veel weel posten?
🌞🍃
DataBeest schreef op 07 december 2002 @ 14:03:
[...]
Mja, een beetje vreemd idd
Maar, zolang die user goede posts post is het toch alleen maar goed als ie veel weel posten?![]()
Dan zul je mij er niet over horen iig
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Verwijderd
Wat je had kunnen doen is een week van te voren aankondigen. Dat is wel zo sociaal, dan konden de users de topics/posts/info die ze wilden bekijken/opslaan dat ook nog gewoon doen. Ik vind het nogal respectloos tov. de forummers.JvS schreef op 06 december 2002 @ 21:02:
mjah, een mededeling had wel compleet geweest, maar aan de andere kant is het ook wel weer duidelijk...
Gelukkig had ik enkele dagen na de HCC mijn relevante mijn info opgeslagen om te voorkomen dat ik het slachtoffer zou worden van zo'n botte actie.
Respectloos vind ik persoonlijk wel meevallen, maar het was waarschijnlijk wel iets netter overgekomen.Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 18:31:
[...]
Wat je had kunnen doen is een week van te voren aankondigen. Dat is wel zo sociaal, dan konden de users de topics/posts/info die ze wilden bekijken/opslaan dat ook nog gewoon doen. Ik vind het nogal respectloos tov. de forummers.
Gelukkig had ik enkele dagen na de HCC mijn relevante mijn info opgeslagen om te voorkomen dat ik het slachtoffer zou worden van zo'n botte actie.
slachtoffer
botte actie
Mwoach, da's wel weer een beetje erg somber gesteld imo
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter