Toon posts:

[Laptop] Dell Inspiron 8200 versus Asus L3800C/S

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk!
Na 3 jaar lang met een Pii400 PCtje gespeeld te hebben ga ik over een maand toch wederom een grote stap voorwaarts doen in computerwereld :) - ik ben van plan een gloednieuwe laptop te gaan kopen. Nu alleen de vraag: welke?

Ik heb er 3 op het oog:
- Dell Inspiron 8200 (Business Edition)
- Asus L3800C
- Asus L3800S

Nu ben ik benieuwd of er mensen ervaring hebben met deze laptops?
Wat is bijvoorbeeld precies het verschil tussen de L3800C en L3800S uitvoering van Asus?
En is de Inspiron 8200 wel écht de 100 EURO extra verzendkosten waard?

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik ga zelf binnenkort de L3800C aanschaffen, simpelweg omdat die standaard betere specs heeft als de Dell. Verschil tussen de C en de S is dat de S een desktop processor heeft, en de C een mobile. Meer verschillen waren er geloof ik niet, maar zoek even in OH hier, die Asus laptop's zijn vaak genoeg langsgekomen.
Net als de Dell overigens :)

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
Mjah ik heb in een ver verleden (twee jaar terug ofzo) eens met m'n tengeltjes aan een Asus laptop gezeten. Daar vond ik het scherm echt verschrikkelijk donker van.
Ik zit nu zelf te tikken op een Compaq Armada, en ik moet zeggen dat dat best lekker werkt. Kijk echter wel uit met de trackpoint. Als je daar (zoals ik) niet mee overweg kunt, moet je dat ding ook zien te mijden!! Of je moet het niet erg vinden om altijd een losse muis bij je te hebben...
Verder kan ik je ivm batterylife aanraden voor een mobile proc te gaan. In het geval van de Asus dus de C variant.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:48

Sick Nick

Drop the top!

dell heeft trackpoint EN touchpad ;)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Is al best vaak langs gekomen, vooral die asus.

Dit topic is gesloten.