Toon posts:

[MOHAA:Spearhead] Vast bij Tiger

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met m'n capitain en ik moet een Tiger uitschakelen met een FLAK gun (geen AA gun). Dit leukt me echt. Ik blijf schieten op dat ding, maar tank rijd door en killed m'n captain. Mission failed. Ik zit effe vast.
Hoe doe je dit?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 20:05 ]

Verwijderd

Op je USE key drukken, en 2 keer geloof ik op de tank schieten.
Dan moet het lukken

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:42
Je kunt beter geen centraal topic voor problemen voor een game hebben. Zo worden problemen al snel over het hoofd gezien en met aparte topics wordt ook echt alleen maar op die problemen gefocust. Werkt een stuk beter en volgens mij ook sneller :)
Als je een probleem hebt open je gewoon een nieuw topic, met een uitgebreide startpost.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 19:57:
Op je USE key drukken, en 2 keer geloof ik op de tank schieten.
Dan moet het lukken
Ik raak zeker 3 shell vol op die tank, maar hij blijft doorrijden. Mijn captian vlugt achter een muur en wordt vervolgens vol door een granaat van de tank geraakt.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Probeer het level anders opnieuw, want het hoort makkelijk te kunnen. Je gaat achter die gun zitten en schiet eerst een muur kapot, dan zie je vanzelf die tank komen en schiet je hem met 2 shells ofzo kapot.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Titel ff veranderd, sinds de splitsing van SP doen we niet meer aan centrale discussie/help topics.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik heb het stukje even opnieuw gespeeld en het lukte gewoon hoor.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/g.leenders/moh.JPG

Je zorgt dat de rood omcircelde muren kapot zijn (de derde schiet de tank kapot). Dan moet je 2 schells tegen de koepel van de tank aan schieten.
Pagina: 1