Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Verwijderd
moet je volgens mij toch echt ook 2 aansluitingen hebben in je meterkast en 2 modems en die via een bepaald kastje samenvoegen
is daar geen proggie voor ofzo? want die modem+lijn kunnen toch echt 8mbit aan
twee adsl verbindingen op één adres? Denk niet dat dat gaat lukken.
www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5
1 verbinding, 2x login... moet toch kunnen? alleen windows moet 2 connecties aankunnen je kunt ook isdn 2x bellen..
grapjas.
Waarom hebben je ouders twee aparte adsl aansluitingen op één telefoonlijn???? Lijkt mij een beetje zonde van het geld.
Waarom hebben je ouders twee aparte adsl aansluitingen op één telefoonlijn???? Lijkt mij een beetje zonde van het geld.
Ja en. ISDN is wel iets anders dan ADSL. Bij ISDN heb je twee B-channels, en kun je dan ook dubbel inbellen. BIJ ADSL niet. Maw het kan niet.
[ Voor 1% gewijzigd door Brainbuzz op 06-12-2002 21:04 . Reden: Typo ]
ooit gehoord van gescheiden ouders? 2 huizen... hmm jammer
Nee, tuurlijk kan dit niet. Denk al bijvoorbeeld aan een ip-adres....
En die wonen nu een paar meter van elkaar vandaan?Hyp3rman schreef op 07 December 2002 @ 19:42:
ooit gehoord van gescheiden ouders? 2 huizen... hmm jammer
dit is complete bullshit
je hebt 1 ADSL lijn die kijkt naar een bepaalde ID/PASS en doet je connectie het
het is onmogelijk (en totaal onzinnig) om dubbel in te loggen.
Zelfs al had je 2 aparte lijnen met 2 aparte modems dan kun je nog niet bundelen vanwege de ip's
je hebt 1 ADSL lijn die kijkt naar een bepaalde ID/PASS en doet je connectie het
het is onmogelijk (en totaal onzinnig) om dubbel in te loggen.
Zelfs al had je 2 aparte lijnen met 2 aparte modems dan kun je nog niet bundelen vanwege de ip's
[ Voor 4% gewijzigd door KaMiKaZe op 08-12-2002 00:47 ]
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Pagina: 1