speelt er nog iemand Dungeon Keeper ?

Pagina: 1
Acties:

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06-2025

FrostXL

cool as ice

Topicstarter
ik ben pas weer begonnen met Dungeon Keeper ;) , deze comp is niet echt de beste, dus tijd voor wat oude spellen uit de doos te halen. Kwam ik uit bij Dungeon Keeper(niet II die was wat minder vond ik). Heb hem nu net uitgespeeld. Maar speelt er ook nog iemand anders dat spel of ben ik echt de enigste?

Weet jij al?

Verwijderd

Volgens mij is Sanniej vervent Dungeon Keepster :P

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik speel best vaak DK II over mijn netwerk, best leuk massa's vampires maken enzo ;).. of alle heroes in de map converten :).

Verwijderd

Dungeon Keeper ll speel ik soms nog...super game! Altijd die massa aanvallen met getrainde Dark Angels..yumyum!

Leukste was om zoveel mogelijk gevangenen in je kerker te krijgen en ze vervolgends te martelen!.. }) >:)

Verwijderd

ja maar de ai van die monsterkes was nie vree fameus dat ik het spel snel heb stopgezet

Verwijderd

jammer dat het internet hosten enzo zo kloten was anders speelde ik het nu nog weet iemand trouwens wat er met bullfrog is gebeurd?

Verwijderd

af en toe installeer ik deeltje 2 weleens :)

Verwijderd

NEE :)

Verwijderd

ik heb ze allebei origineel :P

Verwijderd

ow+mail

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 12:22 ]

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Ik heb 2 maar die vliegt er telkens na een random tijd spelen uit :?

WindowsXP dus :)

[ Voor 13% gewijzigd door supakeen op 07-12-2002 09:50 ]

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-01 10:45

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Spel kost nog maar een paar euro hoor :/

Anyway, dungeon keeper (meestal 2 maar soms ook 1) speel ik nog redelijk vaak in netwerk enzo, echt top spelletje :) Hopelijk komt er ooit nog een vervolg oid...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 12:22 ]

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-01 11:12
Ken nog wel iemand die het af en toe speelt.
Snap niet waarom, vond DK2 veel beter.

Verwijderd

ik vind het btw hoog tijd voor een deel 3, deel 2 is ondertussen al 3 (?) jaartjes geleden, en het is best een verslafend spel :)

Verwijderd

mooi dat je het over DKII hebt. Kan ik dit ff aansnijden:

Ik heb telkens geluidsproblemen met mijn SB Live PL1024. Constant gekraak enzo... Die q sound optie staat uit of aan, dat maakt geen verschil.

Via het register heb ik de resolutie toch nog mooi op 1180x1024 kunnen krijgen (patches zijn voor n00bs ;-)) maar dat geluid moet toch beter hoor. Iemand enige suggestie?

Draai trouwens Win XP met de sounddrivers die daarbij geleverd worden (heb in groningen geen aansluiting op het internet).

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:04

Cyphax

Moderator LNX
Ik krijg nu weer zin om 't weer te installeren. Kwam alleen niet verder op gegeven moment (je kan jezelf in dat level NIET indekken) en toen is het weer in het verdomhoekje terechtgekomen.
Mijn versie heeft ook de uitbreiding, een D3D patch en een leveleditor.

Waanzinnig goed spel vind ik 't iig.

Deel 2 vind ik trouwens niet zo geweldig. Wel mooier natuurlijk maar te ver ingezoomed, ik mis echt overzicht daarin :(
En in deel 1 proef ik veel meer sfeer...

[ Voor 24% gewijzigd door Cyphax op 07-12-2002 13:51 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

Je kan best ver uitzoomen :? :)

In deel 1 is wel veel meer sfeer ja, maar Deel 2 is weer wat uitgebreider enzo :)

• FrostXL
  • Laatst online: 09-06-2025

FrostXL

cool as ice

Topicstarter
ik vind deel 1 toch echter en origineler

[ Voor 3% gewijzigd door FrostXL op 07-12-2002 14:34 ]

Weet jij al?

Verwijderd

Ze zouden wel met DK3 beginnen....al is dat nu wel HEEL lang geleden :(....jammur..'k had gehoopt op massa bovengrondse gevechten ala Warrior Kings.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 14:37 ]

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Volgens mij komt er geen DK3.. Had daarover een tijd geleden iets in de PCGameplay gelezen.

Verwijderd

in de PCGP gingen ze er juist wel vanuit dat DK3 nog gemaakt zou worden (ze zouden gek zijn om dat te laten vallen) maar natuurlijk niet door Molyneux - net als DK2 niet.

Verwijderd

wrom doet DK2 het bij mij niet :(
heb em zo uit de doos geinstaleerd.

XP en dat bullfrog progje dat er bij zit ziet mijn videokaart nie ofzo :S (radeon 7200)
any idea's ?
patches whatever?

Verwijderd

speel nog redelijk vaak du geon keeper 1 (tja pentium 166mmx at the moment dus ja moet wat) veel beter spel dan deel 2 leukere missies ook
Pagina: 1