8X AGP FIX voor Ati Radeon 9700 Pro 1.1/1.2

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 506 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strider schreef op 21 December 2002 @ 15:39:
LOL net mijn Club 3D Radeon9700 nonpro (zelfde als t-minus) geflashed naar deze bios, en wat denk je mijn 3dmark score met 1000 punten verminderd :?
maar meschien klokt hij nu wel beter.
dus zo hem nog even proberen te OCen en ander weer het oude bios erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Verwijderd schreef op 21 december 2002 @ 10:48:
Astennu waar heb jij je radeon nu max op draaien met die cpu-koeler en oogverblindende heatsinks :9~
en van welk merk is je kaart?
Het is een Club3d. Hij draait op 430-360 met nu een coolermaster V62 op gpu :P
Verwijderd schreef op 21 december 2002 @ 17:51:
[...]

maar meschien klokt hij nu wel beter.
dus zo hem nog even proberen te OCen en ander weer het oude bios erop zetten.
Tja bij mij ging i niet omlaag maar in elk geval is de oc lock er af dus je kut dan met een v-mod gewoon 420-330 draaien net als t-minus AKA Smokey

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
Hmm hoe heb jij die coolermaster v62 op je gpu gemonteerd dan ?

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
caspergt schreef op 29 December 2002 @ 19:51:
Hmm hoe heb jij die coolermaster v62 op je gpu gemonteerd dan ?
Met hulp van mij Opa ja die kunnen ook goed tweaken ;)

Ik heb met een tapje schroefdraat getapt in het blok. Toen de veertje van het standaart blok gepakt. 2 rubber ringetje om achterkand te beschermen en tata. de veertje aan achterkant kaart as 3 tussen gpu en blok en super cooling. en ook nog stil ook want fan gaat harder na mate de heatsink warmer wordt.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwiep
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Strider schreef op 21 december 2002 @ 15:39:
LOL net mijn Club 3D Radeon9700 nonpro (zelfde als t-minus) geflashed naar deze bios, en wat denk je mijn 3dmark score met 1000 punten verminderd :?
Moet je es proberen je bus snelheid van je mobo omhoog te gooien. 10 mhz en daardoor 200 mhz snellere proc scheelde 1500 3dmarks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
Astennu schreef op 29 december 2002 @ 20:21:
[...]

Met hulp van mij Opa ja die kunnen ook goed tweaken ;)

Ik heb met een tapje schroefdraat getapt in het blok. Toen de veertje van het standaart blok gepakt. 2 rubber ringetje om achterkand te beschermen en tata. de veertje aan achterkant kaart as 3 tussen gpu en blok en super cooling. en ook nog stil ook want fan gaat harder na mate de heatsink warmer wordt.
Hmm ik snap nog niet helemaal wat een tapje schroefdraad is en wat is tappen ?

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 08:29
schroefdraad tappen doe je met een tap ,

en tap is een gereedschap dat door een materiaal heen, een gaatje boord( kna ook snijden , link of rechtse schroefdraad) , dus frank(astennu) heeft door dat gaatje en dan door de bevestiggings gaten in de kaart , die pinnetjes doorheengestoken waardoor de cooler vast kwam te zitten

groeten dave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Gipsy King schreef op 29 December 2002 @ 22:26:
schroefdraad tappen doe je met een tap ,

en tap is een gereedschap dat door een materiaal heen, een gaatje boord( kna ook snijden , link of rechtse schroefdraad) , dus frank(astennu) heeft door dat gaatje en dan door de bevestiggings gaten in de kaart , die pinnetjes doorheengestoken waardoor de cooler vast kwam te zitten

groeten dave
ZO is het jah en toen kon ik em er zo op schroefen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op 29 December 2002 @ 22:30:
[...]

ZO is het jah en toen kon ik em er zo op schroefen.
ik heb een powercolor EXTREME versie en gewoon met 2 veertjes uit BIG pennen en dan met sealstring op mijn kaart (van de prometeia ja) en dan daarop een ijzer ringetje (van plastic of rubber kon ik ze niet vinden) en daarop ook een coolermaster V62)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Laatst online: 19:55

smallboy

N/A

Klopt het dat nu het Asus a7v8x mobo en een (club3d) radeon 9700 (GEEN pro) goed werken?

Die wil ik namelijk kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smallboy schreef op 31 December 2002 @ 17:42:
Klopt het dat nu het Asus a7v8x mobo en een (club3d) radeon 9700 (GEEN pro) goed werken?

Die wil ik namelijk kopen.
[OFFTOPIC] hey verander je naam is ff heel snel, te verwarrrent met die die van mij ;) [OFFTOPIC]

zou het niet weten, nun pro tot pro heeft volgens mijn geen betrekking tot het mobo hoor, en ik zou voor de epox 8rda+ gaan deze is veel beter naar wat ik allemaal gelezen en ervaren heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Laatst online: 19:55

smallboy

N/A

Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 17:54:
[...]

[OFFTOPIC] hey verander je naam is ff heel snel, te verwarrrent met die die van mij ;) [OFFTOPIC]

ik was eerder lid ;)

zou het niet weten, nun pro tot pro heeft volgens mijn geen betrekking tot het mobo hoor, en ik zou voor de epox 8rda+ gaan deze is veel beter naar wat ik allemaal gelezen en ervaren heb.
Is dat zo? Asus is ook goed moederbord. Ik ga ff zoeken naar reviews van die epox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smallboy schreef op 31 december 2002 @ 18:34:
[...]

Is dat zo? Asus is ook goed moederbord. Ik ga ff zoeken naar reviews van die epox...
en al het een en ander gevonden??
kijk hier is, -=Het grote EPoX 8RDA+ topic=-/
een heel topic over de 8rda/8rda+
op xtremeforums kom je ook veel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan er niks misgaan als je die kaart flasht ?? :S

want ik heb niet echt zin om met een dode kaart van 500euro te zitten beetje te veel geld vindt ik

denk kan beeter eerst ff vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broer zijn gigabyte maya 9700pro vertikt het om op agp8x te draaien,
zou deze bios update daar ook voor werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

want ik heb niet echt zin om met een dode kaart van 500euro te zitten beetje te veel geld vindt ik

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

een NON pro voor 500 euro???
teminste daar hadden we het over maar jij bedoeld volgens mij gewoon om een 9700 pro bios te updaten, is en blijft een klein risico als de stroom uitvalt, maar voor de rest mag er niks fout kunnen gaan.
Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 03:54:
jah als het goed is wel!!!

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 21:40

wowi

Waar zijn de biossen te downloaden op de ATI site de retail biossen voor de 8500 en 9700 heb daar al gezocht, maar niet gevonden zijn die wel download baar op de ati site???????
Wel op een paar andere site's biossen gevonden maar de meeste zijn getweakte en wat er veranderd is weet ik dus niet.
Weet iemand waar het op de ATI site staat ?
want de flash tools zijn wel van ati dus dan moeten er toch ook biossen zijn !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wowi schreef op 01 January 2003 @ 11:01:
Waar zijn de biossen te downloaden op de ATI site de retail biossen voor de 8500 en 9700 heb daar al gezocht, maar niet gevonden zijn die wel download baar op de ati site???????
Wel op een paar andere site's biossen gevonden maar de meeste zijn getweakte en wat er veranderd is weet ik dus niet.
Weet iemand waar het op de ATI site staat ?
want de flash tools zijn wel van ati dus dan moeten er toch ook biossen zijn !!
http://www.omegacorner.com/ati_bios.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowi

wowi

Ja dit had ik wel gelezen in alle postings, maar waar is het op de ati site????????
en niet elke bios bij omegacorner is een retail bios. er staat soms een modded version tussen. Wie o wie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wowi schreef op 01 January 2003 @ 13:18:
Ja dit had ik wel gelezen in alle postings, maar waar is het op de ati site????????
en niet elke bios bij omegacorner is een retail bios. er staat soms een modded version tussen. Wie o wie??
op ati staan ze niet, ze voegen ze allen toe aan de nieuw geproduceerde kaarten, en er zijn mensen die dan van hun kaart het bios afhalen en deze op internet zetten zodat andere ook aan de nieuwe biossen kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowi

wowi

Thanks little guy dat is wat ik zocht.

Maar eigenlijk is dat best vreemd dat die voor de andere konsumenten niet beschikbaar zijn, bij matrox b.v. kun je je bios van je kaart wel updaten, dus is het niet zo dat men meer bij ati moet aandingen om die biossen ter downlaod beschikbaar te stellen ??

[ Voor 78% gewijzigd door wowi op 01-01-2003 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 03:30:

Kan gewoon. Ik heb het volgens mij al een paar keer gezecht maar jah nog maar een keer dan: Als het fout gaat boot flop pci kaart er in en flashen maar :)
Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 03:54:
Als i BBA is ( dus zelfde er uit ziet kan het werken. je kan het gewoon probeeren dan moet je wel ff een backup maken van je huidige bios.
wowi schreef op 01 January 2003 @ 19:05:

Maar eigenlijk is dat best vreemd dat die voor de andere konsumenten niet beschikbaar zijn, bij matrox b.v. kun je je bios van je kaart wel updaten, dus is het niet zo dat men meer bij ati moet aandingen om die biossen ter downlaod beschikbaar te stellen ??
Mischien is het zo dat ati er geen garantie op geeft. Ze willen denk ik voorkomen dat mensen die er geen verstand van hebben er mee gaan kloten waardoor hun een andere kaart moeten leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wowi schreef op 01 januari 2003 @ 19:05:

ati doet dit denk niet om instabilitiets problemen te voorkomen met de merken onderling, DENK Ik zeg ik dan nadrukkelijk, weet niet precies hoe het in elkaar zit.
voor bios udate ging ik altijd naar ati en naar power color (mijn 9700 pro) maar kwam nooit biosen tegen tot de link in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 20:42:
[...]

ati doet dit denk niet om instabilitiets problemen te voorkomen met de merken onderling, DENK Ik zeg ik dan nadrukkelijk, weet niet precies hoe het in elkaar zit.
voor bios udate ging ik altijd naar ati en naar power color (mijn 9700 pro) maar kwam nooit biosen tegen tot de link in dit topic.
jep wat ik al zij denk dat ati wil voorkomen dat mensen em verkeerd flashen en en miet terrug kunnen flashen. En dat kost hun weer geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08 16:22
Ik heb een Ati Radeon 9700 Pro van het merk Hercules, deze wilde eerst niet werken. Elke keer als ik een 3d toepassing starte (spel/3dmark) dan crashte hij. De oplossing zat em niet in de agp 8x maar in de smartgart instellingen. Ik las op de rage3d forums dat de smartgart instellingen bij de videokaartinstellingen staan niet compleet zijn.

Hier voor moet je de volgende stappen uitvoeren:
Start- Uitvoeren (run):
smartgart intypen en enter.

Daarna alles aanzetten en rebooten. Dit loste bij mij het probleem van het vastlopen op :)
Zie SIG voor verdere config.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Black_Adder schreef op 02 januari 2003 @ 20:50:
Ik heb een Ati Radeon 9700 Pro van het merk Hercules, deze wilde eerst niet werken. Elke keer als ik een 3d toepassing starte (spel/3dmark) dan crashte hij. De oplossing zat em niet in de agp 8x maar in de smartgart instellingen. Ik las op de rage3d forums dat de smartgart instellingen bij de videokaartinstellingen staan niet compleet zijn.

Start- Uitvoeren (run):

Daarna alles aanzetten en rebooten. Dit loste bij mij het probleem van het vastlopen op :)
Tja daar moet je als het werkt idd niet aan klooien dan ga het fout gaan. Maar met een NForce 2 heb ik nergens meer last van AGP gewoon gelockt op 70 MHz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black_Adder schreef op 02 januari 2003 @ 20:50:

Start- Uitvoeren (run):

Ik heb het nu ook met smartgart geprobeert en het gaat een stuk beter.
Als ik uitvoeren doe en dan smartgart dan is het voor mij onmogelijk "schrijven naar AGP" in te schakelen. Hij kan alleen maar uitstaan. Ik heb catalyst 2.5 en 3.0 al geprobeerd. Ik heb ook de VIA drivers 4.41, 4.43 en 4.45 getest. Maar het hielp niet. DirectX 9 heb ik ook.
Wat kan ik verder nog doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

In je BIOS kijken of Fastwrites aanstaat ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
ok, ik zit dus met een probleempje
ik heb nu net mijn Club3D 9non-pro) binnen
heb rad_w2kxp_omega_2355.exe geinstalleerd en ff gekeken of hij het deed
hij doet het nu dus, en krijg met de artifact tester geen artifacts
maar als ik nou dus deze bios erop zet, krijg ik som 1 artifact, soms geen, maar soms ook 15 ofzo
ik zie ze wel niet, maarja hij kan het dus eigenlijk net niet helemaal aan :(

is het dan mogelijk (en heeft het nut) om deze bios er wel op te zetten, maar dan de MHz dingetjes iets lager te zetten?

dus ipv core = 325 en mem = 310 dat ik ze beide op 300 zet ofzo,
want nu staat de core op 276 en de mem op 270.

en dan zit ik ook nog met een 2e vraag,
ik heb een msi kt4 ultra mobo en in de bios staat de agp speed op auto.
maar deze kan ik dus niet aanpassen, iemand een idee hoe dit op 8x te zetten?

want als ik met powerstrip kijk staat er het volgende:
AGP transfer rates supported - 4x, 8x
Current AGP transfer rate - (n/a)

dus hij kan 8x aan, maar zo te zien staat er niets aan :(

en smartgart in run werkt niet, kent ie niet (komt denk ik door de omega drivers)

*edit*
fastwrite staat aan in de bios

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je agp speed heeft niks temaken met je transfer rates maar met je communicatie, dit is standaard 66mhz, staat jou bios op 100/133/166 dan zal deze ook op 66 staan, ga jij hoger als 166 of tussen de genoemde waardes in kom je boven de 66mhz dus kijk eerst is of hier wat mee aan de hand kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
SaiBork schreef op 10 January 2003 @ 13:02:
ok, ik zit dus met een probleempje
ik heb nu net mijn Club3D 9non-pro) binnen
heb rad_w2kxp_omega_2355.exe geinstalleerd en ff gekeken of hij het deed
hij doet het nu dus, en krijg met de artifact tester geen artifacts
maar als ik nou dus deze bios erop zet, krijg ik som 1 artifact, soms geen, maar soms ook 15 ofzo
ik zie ze wel niet, maarja hij kan het dus eigenlijk net niet helemaal aan :(

is het dan mogelijk (en heeft het nut) om deze bios er wel op te zetten, maar dan de MHz dingetjes iets lager te zetten?

dus ipv core = 325 en mem = 310 dat ik ze beide op 300 zet ofzo,
want nu staat de core op 276 en de mem op 270.

en dan zit ik ook nog met een 2e vraag,
ik heb een msi kt4 ultra mobo en in de bios staat de agp speed op auto.
maar deze kan ik dus niet aanpassen, iemand een idee hoe dit op 8x te zetten?

want als ik met powerstrip kijk staat er het volgende:
AGP transfer rates supported - 4x, 8x
Current AGP transfer rate - (n/a)

dus hij kan 8x aan, maar zo te zien staat er niets aan :(

en smartgart in run werkt niet, kent ie niet (komt denk ik door de omega drivers)

*edit*
fastwrite staat aan in de bios
Die tester klopt niet :( had ik ook op 315 mhz al fouten maar op 360 zag ik in games en nix dus die klopt niet dus niet op letten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
ok tnx guys, dan gaat ie morgen meteen weer naar de pro toe geflashed worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioWEB schreef op 10 januari 2003 @ 11:30:
In je BIOS kijken of Fastwrites aanstaat ???
Die heb ik aan staan, maar ja, helaas helpt dit ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 02:05:
[...]

Die heb ik aan staan, maar ja, helaas helpt dit ook niet.
Maar is je prestaie slecht ? en dat had ik eerst ook als ik em aan zet ging i plat in 3d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
ok, mijn nonpro kan niet op pro draaien, krijg ik toch echt last van artifacts :(
hij draait nu op 300/300 (dus echt draait ie op 297/297)
nou ja, altijd beter dan 276/270

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op 11 januari 2003 @ 11:03:
[...]

Maar is je prestaie slecht ? en dat had ik eerst ook als ik em aan zet ging i plat in 3d.
Sinds ik die smartgart aan de praat heb gekregen, kan ik Warcraft 3 niet meer spelen, maar 3d mark kan ik wel uitvoeren. Als ik alles in smartgart uit doe, dan werkt het spel wel weer. Vaag hoor. Ik heb nu dus alles uitgeschakeld.
De prestatie gaan er niet omlaag van heb ik gemerkt.
Mijn 3d mark score is nu 12800 met alle opties in smartgart uit.
Het is in ieder geval al een verbetering van ijn score (van 11700 naar 12800), maar het kan nog beter.
Weet iemand anders nog hoe ik de optie "schrijven naar AGP" aan het werken krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 12:09:
[...]

Sinds ik die smartgart aan de praat heb gekregen, kan ik Warcraft 3 niet meer spelen, maar 3d mark kan ik wel uitvoeren. Als ik alles in smartgart uit doe, dan werkt het spel wel weer. Vaag hoor. Ik heb nu dus alles uitgeschakeld.
De prestatie gaan er niet omlaag van heb ik gemerkt.
Mijn 3d mark score is nu 12800 met alle opties in smartgart uit.
Het is in ieder geval al een verbetering van ijn score (van 11700 naar 12800), maar het kan nog beter.
Weet iemand anders nog hoe ik de optie "schrijven naar AGP" aan het werken krijg?
Wat heb je voor de rest voor een Systeem is ook wel handig. of een Url naar je 3dmark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 11:05
Verwijderd schreef op 11 January 2003 @ 12:09:
[...]

Bla
moet je ff in je bios kieken bij agp settings d8 ik,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Laatst online: 05-09 21:17
ik heb zojuist mijn gigabyte maya II radeon 9700 pro ( revisie v1.0 ) geflashed met de BBA bios 8.0.0.4
werkt perfect !!
dus iedereen die zijn gigabyte videoplank nog niet geflashed heeft met deze bios, het kan gewoon :P
ik heb wel gebruik gemaakt van de flash-util van gigabyte zelf !

flashrom.exe -p 0 978004p.bin

succes !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
taz3d_nl schreef op 12 januari 2003 @ 15:29:
ik heb zojuist mijn gigabyte maya II radeon 9700 pro ( revisie v1.0 ) geflashed met de BBA bios 8.0.0.4
werkt perfect !!
dus iedereen die zijn gigabyte videoplank nog niet geflashed heeft met deze bios, het kan gewoon :P
ik heb wel gebruik gemaakt van de flash-util van gigabyte zelf !

flashrom.exe -p 0 978004p.bin

succes !! :)
Jah das mooi maar idd BBA werkt. Maar bij de 8500 kon je de Herc wel naar Retail flashen terwijl i wel anders was want met herc hebben somming asus planken probs met bba niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok,
ik heb mij deze dus ook dat mobo (asus A7V8X)aangekocht en ik ben fiere bezitter van een HERCULES 3D prophet radeon 9700 maar in combinatie wil mijn systeem niet eens POST'en. ik krijg dus niks te zien op mijn scherm. nu vraag ik een duidelijke uitleg van hoe ik dat probleem kan oplossen??
dank guust

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:20

Ankh

|true

het kan een het koude start probleem zijn :)

trouwens ik ben van mijn fout af.. enkel nu draait ie 4x agp opzich niet erg.. het enige dat ik verandert heb is een nieuwe bios van mijn soyo :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 07:45
heb net mijn radeon 9700 binnen en gelijk ff geflashed naar 9700pro. en het werkt! schilt me weer 100 pleuro's ;) moest wel wel ff bij de command line -f ertussen zetten (force-en)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet waarom mensen problemen hebben met die moederbord en die kaart ik heb zelf een Asus A7v8x moederbord met Sapphire Radeon 9700 128 DDR en ik heb geen één probleem gehad met AGP8x het werkt perfect hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 02:23:
ik weet niet waarom mensen problemen hebben met die moederbord en die kaart ik heb zelf een Asus A7v8x moederbord met Sapphire Radeon 9700 128 DDR en ik heb geen één probleem gehad met AGP8x het werkt perfect hier
zelfde spex hier, maar hij knalt eruit in Nightfire... en hoe weet ik welke .bin files ik moet hebben of werkt deze fix niet voor een Sapphire??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik ga het proberen zodra hij binnen is...VD week besteld bij Alternate...

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maarreh... als ik dus een Sapphire kaart heb en een asus 8x mobo, moet ik dan deze bios gebruiken of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 07:52:
maarreh... als ik dus een Sapphire kaart heb en een asus 8x mobo, moet ik dan deze bios gebruiken of kan dat niet?
Jah kan je gewoon probeeren iets hoger staat ook wat je moet doen al het fout gaat :)

Pagina: 1 2 Laatste