SpelletjesGarnaal Tribes2 filmpjes

Pagina: 1
Acties:

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-01 19:28
Ongeveer een jaartje terug hadden ze op www.spelletjesgarnaal.be 5 videolessen van Tribes2. Nu heb ik eindelijk m'n vrienden zo ver dat ze het op de volgende LANparty hier ook wel willen proberen. Aangezien ze het geen van allen echt snappen dacht ik dat het wel handig zou zijn om ze ff die video's te laten bekijken. Helaas zijn ze niet meer te halen van de spelletjesgarnaal website. Ik heb ze er gisteren nog over gemaild, maar ze zijn niet van plan deze nog te uploaden :(

Nu mijn vraag aan de Tribers hier; heeft iemand deze nog ergens? Of heb je een link waar ik ze alsnog kan downen? Searches op Google en Altavista leverden niets op :(

Alvast bedankt

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
uhu, leg het ze gewoon uit en stuur ze pics ofzo lijkt me redelijk simpel

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd

Ga zelf even een half uurtje spelen en maak recordings :)

Verwijderd

w00t Tribes 2 roelt :)

Allleen jammer dat ik het nooit echt goed gekund heb, dus misschien zijn tutorial recordings voor mij ook geen slecht idee :)

[edit]
http://www.tribalwar.com/demos/
Clan matches/tutorials/etc :)

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 19:14 ]

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 12:48
Ik heb ze op cd staan, geloof ik. Ik zal eens kijken.

[edit] Niet dus :( sorry voor de valse hoop.

[ Voor 32% gewijzigd door wacko op 07-12-2002 11:01 ]

• bennierex
wacko schreef op 07 December 2002 @ 10:50:
Ik heb ze op cd staan, geloof ik. Ik zal eens kijken.

[edit] Niet dus :( sorry voor de valse hoop.
Geeft niet... bedankt iig allemaal :)

Ik denk dat ik idd dan zelf maar wat in elkaar ga draaien...
(bedankt voor de linkjes Terr)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

* himlims_ wil ook die filmpjes :'(

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Tribes2 ruled nog steeds, speel het nog steeds iedere avond :)

Let bij het maken van de filmpjes op de versie van Tribes 2 je gebruikt: films die je maakt met versie 21570 (originele versie) of 24834 (deze versie werd tot 1 maand geleden door iedereen gebruikt) zijn niet compatible met de laatste versie van Tribes: 25034

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

het probleem wat ik bij T2 heb / had dat ik geen fuck snap van 't update-systeem wat ze gebruiken; dit is ruk. Als je als T2 noob wilt beginnen om online te gamen ... moet je eerst updaten naar versie ????? is je een raadsel, de versie nummers zijn onlogisch en onoverzichtelijk. En 't vinden van de meeste recente update als standalone (dus neit via auto-update-systeem-:r-van-sierra)

Verwijderd

Het auto-update-systeem-:r-van-sierra werkt op zich wel goed, alleen de eerste keer moet je asociaal veel patches eroverheen gooien :)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ja en dat is neit fijn als je een 56kb/s lijntje hebt waarmeej ik nog niet eens local host kan spelen omdat t2 zo fucking buggy is. Daarom wil(de) ik de meest recente update volledig downloaden (100mb oid?, op m'n werk) en deze thuis installeren

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-01 14:32
Als je als noob nu met Tribes 2 wilt beginnen moet je een patch van 88 meg downloaden. Dit is gewoon 1 patch en is zonder problemen op www.tribes2.com te vinden.

En ik moet zeggen dat ik het zeker een verbetering vind ;)

• bennierex
Wolfensteijn schreef op 07 December 2002 @ 12:26:
Als je als noob nu met Tribes 2 wilt beginnen moet je een patch van 88 meg downloaden. Dit is gewoon 1 patch en is zonder problemen op www.tribes2.com te vinden.

En ik moet zeggen dat ik het zeker een verbetering vind ;)
idd... en er zitten nieuwe game-types in (of was dat al in een eerdere patch?). Ik heb het al weer een tijdje niet gespeeld wegens tijdgebrek, maar dat spel blijft gewoon cool. Helemaal omdat het nu online gespeeld wordt zoals het hoort, itt toen het net uit was en iedereen maar wat deed :)

Verwijderd

ik heb de filmpjes nog op cd bij mijn ouders thuis. zal maandag uploaden en linkje droppen

• bennierex
Verwijderd schreef op 07 december 2002 @ 20:51:
ik heb de filmpjes nog op cd bij mijn ouders thuis. zal maandag uploaden en linkje droppen
KIJK, dat zou echt onwijs relaxed zijn ;)
alvast bedankt!

• bennierex
Nog gelukt met die filmpjes --N9-- ?
Pagina: 1