Bye Bye (Deel 2)

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Omdat de thread erg lang werd hier een vervolg, ik heb mezelf gequote om even het verhaal samen te vatten.

Ik wil graag even reageren over het feit dat Dirk-Jan nu wordt aangepakt.

Kijk, enkele proxybeheerders (Wildhagen, en ik in ieder geval) en de eigenaar van dpc.tweakers.net (Chaos) liepen ons al een tijdje enorm te ergeren aan de acties die Dirk-Jan op het TA forum en op dpc.tweakers.net uithaalde. Grove reacties, Beledigingen, Uitdagingen en het te grabbel gooien van de goede naam die DPC had bij Team Anandtech.

Hierover hebben we Dirk-Jan aangesproken middels postings op het Team Anandtech Forum. Echter kwam hier geen reaktie op.

Toen gisteren Blauwe als één van de redenen aangaf dat hij het team ging verlaten omdat (onder andere) mensen op andere forums zich niet konden gedragen werd het ons te veel, en zijn we meteen tot actie overgegaan.

Het gaat ons niet alleen om het feit of er wel of niet 500.000 of minder of meer wordt geflushed, maar ook dat er een leuke sfeer in het team heerst. Iets dat momenteel even niet zo is.

Ondertussen heeft Dirk-Jan in sommige threads op het forum van Team Anandtech zijn excuses aangeboden en heeft hij uitgelegd dat hij een geintje maakte. Nu blijkt ook uit de reakties van hun leden dat het niet als een geintje werd/wort gezien. Iets wat wij er dus ook niet uit hadden begrepen.

Ik hoop hiermee het verhaal een beetje verduidelijkt te hebben voor de mensen die niet actief het verhaal gevolgd hebben.

Even voor de compleetheid de thread waar ik over sprak: http://anandforums.gisystech.com/messageview.cfm?catid=39&thr eadid=156169

Greetinx [eNeRGy]

Verwijderd

sorry hoor [eNeRGy] maar als je daarom dirk jan aan gaat vallen moet je toch maar even een tripje lol cursus gaan volgen samen met die andere zeikerds van het TA forum... er stond toch een smiley ? en dan nog, boeie dat hij het doet man... jeesus... kan me nog wel herinneren dat er een tijdje geleden op het forum een sub team recruiting rage was... daar kwam toch ook geen gezeik over ?
get a grip...

Verwijderd

nou ik zit pas bij De Dutch Power Cows maar wil toch iets even zeggen. Ik ging gisteren kijken bij TA om te zien waar het allemaal omging en ik krijg de indruk dat nadat DJ zijn excuses had aangeboden dat de meeste reakties van de TA mensen posetief waren.

Trouwens ik ben engels dus misschien is het makkelijker voor mij om sommige opvattingen in het engels te begrijpen en verklaren.
Maar echt depri over DJ waren ze niet volgens mij, of het kan ook zijn dat ik bij de verkeerde thread zat :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 22:13

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik vondt ook dat ze bij TA redelijk positief waren hoor. Ok, wat DJ gezegd heeft was niet helemaal ok maar hij heeft zich veronschuldigt en hij meende het niet (heb ik het idee).
Ik heb wel alleen maar de draad gelezen die energy heeft neergegooid, dus daar is mijn mening op gebaseerd!!

Ik bedoel als ik ff wat quote:
Dirk Jan. In that case ,sorry mate ,but it wasn't very clear :) (-->Assimilator1)

Ok thanx for understanding... (-->Dirk-Jan)

I'm sorry, that was not the intention, i was just trying to make a joke and it unpacked all wrong, and i've already said 10 times that i'm teribbly sorry for all this problems... (-->Dirk-Jan)
Ik bedoel, als ik zo deze draad zie heeft DJ het redelijk opgelost.
Ik weet niet van meer mensen wat die allemaal doen op andere forums maar ik vind dit niet echt HEEEL erg.
Ik vindt het eigenlijk ook 'flauw' (ja das dus NIET het goede woord, sorry) van blauwe dat ie weg gaat (niet om die 500k blokkies dat boeit me minder). Ik bedoel je geeft die mensen (als ze er al zijn) alleen maar hun zin, sorry hoor.

Blauwe we want u BACK :) !!!!

btw blauwe zou jij ook niet nog eens kunnen reageren of is het afgesloten hoofdstuk voor je??

Verwijderd

Ik ken DJ in real life en die beschuldigingen vindt ik, als ik R-L mee reken, onteregdt (d-t-dt?).
Hij vindt dpc gewoon geweldig en net zo als velen checkt hij bij het opstaan eerst de stats alvorens de dag te beginnen. Als je zo verlieft bent op stats is het natuurlijk normaal dat je begint te bakkussen als je een aantal blokjes mist. Maarja, iedere keyserver-man is keyserver-man voor z'n plezier en probeert het zo goed mogelijk te doen, daar zou ie iets rustiger op moeten reageren.
Het is gewoon superkut als je blokjes kwijt raakt en die reacties van hem zijn dan natuurlijk wel tebegrijpen.
In R-L is hij gewoon een goeie kerel en geen dooielul of blije sjonnie.

Ow, ennu, typen is net iets anders dan praten en kun je anders uit de hoek komen dan je zelf zou verwachten. Dus probeer alleen op de inhoud te letten en de formulering er buiten te laten

En ga hem nou nie bannen van de servers want als je naar z'n emeel kijkt dan zie je: jan_dirkjan@hotmail.com en dat zijn dus twee personen. Hier naai je mij dan ook stevig in de reet mee...

Denk trouwens wel bij elke zin wat smilies er bij want er is in dit verhaal helemaal NIX hatelijk bedoeld.

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-05 14:38
onterecht geloof ik...

• Chaos
  • Niet online
Bij deze wil ik de ban van Dirk-Jan op dpc.tweakers.org voorwaardelijk opheffen. Ik hoop dat de boodschap nu, in tegenstelling tot die keren dat Dirk-Jan persoonlijk op zijn gedrag is aangesproken, wel overgekomen is. Mocht alsnog blijken dat Dirk-Jan van deze toestanden niets geleerd heeft, dan wordt de ban direct weer ingesteld, maar dan zal hij niet zo snel meer weggehaald worden.

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
Ehm, mijn verhaaltje was even een kleine samenvatting vanuit mijn oogpunt, hierin staat ook dat Dirk-Jan ondertussen zijn excuses heeft aangeboden en dat dat is geaccepteerd. Dus dat hoeft niet 5 keer te worden aangetoont...

Greetinx [eNeRGy]

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:59

Flapmo

and back is gigi!

Nou blauwe nu is het dan toch de vraag aan jou kom jij ook terug en wordt de rust herstelt hiero of ga je nog steeds weg????

Flapmo wil je terug!!!

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

En Dirk-Jan, kom jij terug??
Ondanks die paar lame acties ben ik altijd vóór enthousiaste leden, dus ik hoop dat je (sadder & wiser >:)) "terugkomt" in de DPC stal.
Dit is dus de reden dat ik liep te zeiken op TA. Op het moment dat jij (of ik, of iemand anders) zich ergens anders als DPC lid voorstelt, krijgt alles wat je zegt een DPC randje. Aangezien het voor ons nederlanders heel moeilijk is om onze humor goed te vertalen is dat reden te meer om voorzichtig te zijn met wat je zegt.

Dus (hopelijk) welkom terug, en laat dit voor ons allemaal een lesje "DPC-ambassadeurschap" zijn. :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Tuurlijk ben ik terug! ik wel dit team voor geen goud missen, dus laten we er a.u.b. over ophouden. sorry voor de zooi die ik heb gekalkt. We gaan nu gewoon weer verder met kraken...

PS. Op school heb ik enkele P3's aan laten staan, dus dat kan nog een leuke verrassing opleveren...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 22:13

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ok opgelost, nu alleen blauwe nog terug...

PLZ?!?!?????

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

dirk: voor in de vakantie? dasleuk >:)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dirk-Jan : oké, excuses aanvaard, zand erover. Maandag zal ik de ban op mijn proxy voor jouw IP opheffen. Eerder kan helaas niet, omdat ik nu niet bij die machine kan.

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1