Ik had deze speakers direct gekocht nadat ze uitgekomen waren. 2 dagen later waren er 4 speakers verbrand. Deze had ik dan terug gekregen in garantie. Nu werkt mijn woofer niet meer. Dus ik denk om andere te kopen. Maar ik durf die newe megaworks 550 thx niet kopen. ik dacht dan aan de logitech z680. Of andere? Wat denken jullie? Of kennen jullie nog beter systemen.
Verwijderd
Cool. Hoe krijg jij de speakers verbrand??? Te hard gezet of zo? Post eens een foto 
De Logitech Z680 is een prima setje. Die zou ik nemen.
De Logitech Z680 is een prima setje. Die zou ik nemen.
Z680 is toch wel een stuk beter dan de DTT3500.
Dat je 510d defect is, kan uiteraard ook gebeuren bij een Z680.
Netzoals een Z560 hier http://www.geocities.com/azn_romeox/blownspeaker.htm
De Top4 5.1 van dit moment
-Klipsch Promedia 5.1
-Logitech Z-680
-MegaWorks 510d
-MegaWorks 5.1 THX 550
Begin volgend jaar de Megaworks 6.1
Dat je 510d defect is, kan uiteraard ook gebeuren bij een Z680.
Netzoals een Z560 hier http://www.geocities.com/azn_romeox/blownspeaker.htm
De Top4 5.1 van dit moment
-Klipsch Promedia 5.1
-Logitech Z-680
-MegaWorks 510d
-MegaWorks 5.1 THX 550
Begin volgend jaar de Megaworks 6.1
thx for the replys. volgens een paar reviews te zien heeft de z-680 gewoon iets minder power aan boord. Of de promedia 5.1 en de megaworks 550. Of niet ??
De Logitechs gaan het hardst van alle pc speakers op dit moment.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Die Logitechs is ook 1 die de meest onduidelijke bass produceert volgens veel mensen.
Maar misschien wel hard.
Als je wilt weten welke je het beste kan nemen, kan je beter wachten op reviews van 3DSoundSurge. Deze maken naar mijn mening de beste reviews. Ze hadden iniedergeval al de 510D en de PM5.1 getest. Die wordt waarschijnlijk ook verwerkt in de review van de z680. Mark van 3DSS heeft iniedergeval al een Z680 klaar liggen voor review.
Maar misschien wel hard.
Als je wilt weten welke je het beste kan nemen, kan je beter wachten op reviews van 3DSoundSurge. Deze maken naar mijn mening de beste reviews. Ze hadden iniedergeval al de 510D en de PM5.1 getest. Die wordt waarschijnlijk ook verwerkt in de review van de z680. Mark van 3DSS heeft iniedergeval al een Z680 klaar liggen voor review.
Ik vind geen een review betrouwbaar. Zo ook niet die van de Z680. Ik moet het horen. En je moet je mening basseren op meerdere reviews als je het op reviews gaat basseren.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Ik heb dus die z-680 gekocht en ze rulen boven de 510d. ze hebben een mega bass. En geen enkele ruis te bespeuren. Ik ben ze nog volop bezig met testen. al 2 uur bezig
Het is een echte aanrader.
Verwijderd
De Z-680 is echt super geluid !! ik wou hem ook kopen alleen hij is duur denk duurder dan die creative maar als die logitech heb dan heb je echt een beest in huis je buren zullen wel zeker komen klagen als je te hard zet
als je zoveel geld uitgeeft aan pc speakers, kan je dan niet beter iets in de richting van home theater speakertjes denken?
Sommige mensen willen ook gewoon kwalitatief goed geluid, ipv de buren uit het huis trillenVerwijderd schreef op 07 December 2002 @ 19:13:
De Z-680 is echt super geluid !! ik wou hem ook kopen alleen hij is duur denk duurder dan die creative maar als die logitech heb dan heb je echt een beest in huis je buren zullen wel zeker komen klagen als je te hard zet
Ja hoe Mega'er de Bass is hoe beter volgens sommigen.
Mooie/goede bas is nooit overdadig, maar wel heel duidelijk en zuiver.
Oftewel met een goede set klinkt het ook zacht nog heel mooi, en met een slechte bonkset ga je dat compenseren door hem dan maar gewoon hard te zetten.
Mooie/goede bas is nooit overdadig, maar wel heel duidelijk en zuiver.
Oftewel met een goede set klinkt het ook zacht nog heel mooi, en met een slechte bonkset ga je dat compenseren door hem dan maar gewoon hard te zetten.
Vind ik ook, dan ben je wel ongeveer 500 euro kwijt.Sick Nick schreef op 07 December 2002 @ 19:19:
als je zoveel geld uitgeeft aan pc speakers, kan je dan niet beter iets in de richting van home theater speakertjes denken?
Ecodan warmtepomp
Pagina: 1