Toon posts:

Medal Of Honour & Spearhead

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik Spearhead wou installeren gaf hij tijdens de installatie een fout over "data2.cab". Ik dacht dat m'n cd'tje misschien kapot was dus heb ik de Spearhead cd van m'n maat geleend. Ik had eerst even Medal of Honour eraf gehaald, maar toen ik die opnieuw wilde installeren, gaf hij ook de fout, dat hij data2.cab niet kon kopieren oid. Weet iemand hoe dit kan? Ik heb Medal Of Honour al een paar keer geinstalleerd zonder problemen.

Ik draai windows xp

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Lees Strenger modbeleid in SPV! eerst even voordat je een topic opent...

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik ook gedaan, en gezocht op de term data2.cab. Er was 1 topic gesloten over dit onderwerp waarin ik werd door gewezen naar een algemeen topic (die stond in discussie). Daar stond ook geen oplossing in

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Wat ik daar mee wil zeggen is dat wij jouw niet goed kunnen helpen met weinig/geen info...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:15
Jullie hebben het allebei origineel? Want als het kopietjes zijn van elkaar lijkt het me wel duidelijk ;)
En werkt het installen bij je maat wel gewoon?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 06 December 2002 @ 18:12:
Jullie hebben het allebei origineel? Want als het kopietjes zijn van elkaar lijkt het me wel duidelijk ;)
En werkt het installen bij je maat wel gewoon?
Ja bij hem werkt het wel, en die van mij is origineel, van hem is de kopie daarvan

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:15
Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 18:16:
[...]

Ja bij hem werkt het wel, en die van mij is origineel, van hem is de kopie daarvan
Als de originele niet werkt bij jou en een kopie daarvan wel bij hem moet het dus aan je pc liggen. Welke windows draai je? En kan je misschien Windows overnieuw installeren of een dualboot gebruiken? :)

The devil is in the details.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:07
Post eens wat meer informatie, zoals White Dust ook al zei. Zonder die informatie kunnen wij je namelijk ook niet helpen, en om nou eerst beetje voor beetje alle informatie binnen te krijgen duurt alleen maar langer. Ik ga hem niet op slot gooien, maar ik wil wel in jouw eerst volgende post alle informatie zien die in de sticky staan, die White Dust aangeeft.

There is no magic.

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

The Will schreef op 06 december 2002 @ 21:41:
Post eens wat meer informatie, zoals White Dust ook al zei. Zonder die informatie kunnen wij je namelijk ook niet helpen, en om nou eerst beetje voor beetje alle informatie binnen te krijgen duurt alleen maar langer. Ik ga hem niet op slot gooien, maar ik wil wel in jouw eerst volgende post alle informatie zien die in de sticky staan, die White Dust aangeeft.
Same problem here......... nog steeds geen oplossing voor kunnen vinden :(

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-02 08:46
Probeer de CD met bijvoorbeeld clonecd eens in te lezen naar een image, daarna de image te emulaten. Bij mij wil dat doorgaans helpen bij een leesfout in de cd omdat clonecd wat toleranter is en dus wat harder zijn best zal doen om het bestand tóch te lezen.

Lukt dat niet dan zou ik inderdaad eens proberen om te formatteren.

[ Voor 27% gewijzigd door Henk op 18-01-2004 19:11 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

offtopic:
Heb je de datum gezien, al lekker oud dus ;) Misschien beter om een nieuw topic te openen :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Mocht het echt niet lukken, zou je dan een nieuw topic kunnen openen? Dit topic is al zo oud :)

Vergeet dan niet om Lees dit voor je een topic opent/een reply post! goed door te lezen, zodat je kan zien welke informatie we nodig hebben
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.