Toon posts:

Duron 650 wil alleen hoger met FBS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Duron op een KT7 van Abit, het probleem is dat ik alleen met de FBS de proc kan overclocken want als ik de multipiler over de 7 zet dan wil de Monitor bij de eerst volgende boot niet opstarten (het monitor lampje blijft op oranje staan) pas als ik de pc (door 4 sec de powerknop ingedrukt te houden) opnieuw uit zet en aanzet dan werkt de pc goed tot de 800 Mhz ,ik heb de processor al 4 keer opnieuw ingekleurd en de voltage heb ik ook al uit geprobeerd. Ik heb de volgende pc configuratie: Duron 650, KT7, Matrox G400 SH, 128 Mb PC-100, 300 Watt voeding en de orginele BIOS nog erin zitten.
Wie O Wie kan mij helpen

Martijn

Verwijderd

Toch beter inkleuren
probeer het met een liniaal.
De streepjes mogen elkaar niet raken!!

Verwijderd

is best lastig als je niet binnen de lijntje kan kleuren :+ :+ :+

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik de lijnen gewoon aanelkaar soldeer. Maar ik denk toch echt dat het aan de Matrox kaart ligd

Martijn

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:14
Als je alleen multipier verhoogd kan het niet aan je vidkaart liggen.
Probeer anders eens die electrisch geleidende lijm, of achterruitverwarmingrepareersetje :) (leuk scrable woord)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het toch wel weer opnieuw proberen in te kleuren, want ik wel vreemd vind is dat als de monitor niet aangaat (standby blijft) dat de pc wel gewoon verder boot want dat zie ik weer aan de SCSI drives en de HD.

Martijn

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-08 10:40
Ik heb precies hetzelfde probleem. En de computer start volgens mij niet helemaal op, lijkt wel zo. Maar hij komt in ieder geval nooit in windows. Soms helpt een paar keer aan en uit zetten. Soms helpt alleen het ontladen van cmos? Is dit een warmte probleem?

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Pagina: 1