Toon posts:

Vastlopen na 4 in 1 drivers via

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit dus met een raar probleem. Als ik winxp installeer geeft hij weer dat er zich geen brander tussen de hardware bevindt. Als ik de VIA drivers installeer ziet ij de brander en kan ik hem installeren.

Maar nadat ik al de drivers heb geinstalleerd loopt dat pc om de minuut vast, dan kan ik er soms weer heel even wat mee en daarna loopt hij weer vast, hij doet tevens heel lang over het opstarten van de pc en blijft een paar keer hangen als hij aan het laden is. Wat is nou precies het probleem en hoe kan ik dit oplossen? ;(

Verwijderd

welke drive heb je aan welke idepoort als slave/master hangen? (inc harddisks)
download ff de nieuwste 4in1 drivers...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 20:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de drivers voo rmijn kt400 giabyte mobo, dus ik neem aan dat dat de nieuwste zijn. Deze waren op cd bijgeleverd :). Ik heb hd als primirary master en dvd als secondary master en dvd brander als secondary slave

Verwijderd

ga daar maar niet van uit en check ff op de tweakers.net frontpage in de driver tracker ;)

kijk ook ff hoe de jumpers staan op je optical drives... heb bij een vriend eens zitten kloten met 2 lite-on's op 1 kabel, de ene slave, de ander master dan weer een cable select... veel werk maar wel de moeite om ff te checken als die driver updates niet werken...

windows update is ook een goeie plek om even langs te gaan, bedenk alleen wel dat je daarna wel weer ff de nieuwste drivers voor je video/chipset/geluid weer update naar de nieuwste van de desbetreffende hardware fabrikant

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 20:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga even bezig, bedankt :)